Met veel plezier ben ik al enkele weken dit forum aan het volgen en doornemen, om maar zoveel als mogelijk te leren hoe en wat met zonnepanelen. Want ook ik ga er binnenkort plaatsen. En ben voornemens dat zélf te doen. Ik ben er handig genoeg voor, al zeg ik het zelf. Maar ik heb nog voldoende vragen, waar ik nog geen tevredenstellend antwoord op heb. En ik zal ze één voor één gaan stellen.
Hier is de eerste: ik kom op instructiefilmpjes en foto's van geinstalleerde systemen, af en toe wél en af en toe níet tegen, dat de frames van de zonnepanelen en de montageprofielen geaard worden. Het doorzoeken van het internet levert hierover zowiezo al weinig info op en die is ook nogal eens tegenstrijdig. Wie kan mij duidelijk maken of dit nu wél of juist niet raadzaam is.
Zowiezo al mijn dank voor al jullie inzet.
Hier is de eerste: ik kom op instructiefilmpjes en foto's van geinstalleerde systemen, af en toe wél en af en toe níet tegen, dat de frames van de zonnepanelen en de montageprofielen geaard worden. Het doorzoeken van het internet levert hierover zowiezo al weinig info op en die is ook nogal eens tegenstrijdig. Wie kan mij duidelijk maken of dit nu wél of juist niet raadzaam is.
Zowiezo al mijn dank voor al jullie inzet.
KeFra