Toon posts:

Login doorsturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een synology nas, ik kan via een webinterface inloggen op die nas.
Nou is mijn vraag zou ik dat login scherm wat ik krijg als ik het ip van mijn nas intyp op mijn eigen site kunnen zetten?

Mijn plan was dus op mijn eigen site een klein login scherm te maken waar je de gegevens kan invullen, deze gegevens dan laten doorsturen naar de nas en vervolgens laten inloggen.
Is dit mogelijk? Is dit heel ingewikkeld?

Ik heb op het internet gelezen dat ik de login parameters moet hebben, ik kan wel via ssh in mijn nas komen en evenentueel een bestand erafhalen wat te maken heeft met deze web interface, mischien dat iemand hier iets aan heeft.

Het kan zijn dat ik plannen heb die niet uitvoerbaar zijn en dat ik die over een jaar of 5 nog eens moet proberen als ik er meer verstand van heb maar het zou leuk zijn als ik dit nu werkend kan krijgen.

Bij voorbaat dank,
Timo

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Makkelijker is denk ik een reverse proxy.

Je kunt je site gewoon een POST laten doen met (bijv.) cURL naar je NAS. Dus je browser POST een formulier, server-side vang je die gegevens en met cURL oid. POST je die gegevens weer door naar je NAS. Of je daarmee gaat bereiken wat je wil bereiken is een tweede. Wat wil je doen nadat je de login hebt doorgestuurd?

Het feit dat je in WEB post (Waar hoort mijn topic?) impliceert echter eigenlijk dat je 't op HTML/JS wil houden; in dat geval: forget it. Gaat niet werken.

[ Voor 49% gewijzigd door RobIII op 13-04-2012 22:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:33

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Nvm
8)7

[ Voor 87% gewijzigd door _Erikje_ op 14-04-2012 08:43 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat is je doel van de login apart op je eigen site neer te zetten?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Als je NAS bereikbaar is van buitenaf kun je prima een formulier laten posten naar je NAS, de vraag is waarom je dat wilt. Het lijkt mij niet echt wenselijk.

Mijn rig