Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
Ik weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen (ik ben hier nieuw), maar ik heb een probleem met mijn mobiele telefoon.
Nadat die op de grond is gevallen, herkent hij mijn micro-sd kaart niet meer. Mijn vader dacht dat er misschien een contact kapot was gegaan.
Mijn vraag is nu: kan dit gerepareerd worden, of zal ik een nieuwe telefoon moeten kopen?
Bij voorbaat dank,
Victoria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:54:
Hoi!
Ik weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen (ik ben hier nieuw), maar ik heb een probleem met mijn mobiele telefoon.
Nadat die op de grond is gevallen, herkent hij mijn micro-sd kaart niet meer. Mijn vader dacht dat er misschien een contact kapot was gegaan.
Mijn vraag is nu: kan dit gerepareerd worden, of zal ik een nieuwe telefoon moeten kopen?
Bij voorbaat dank,
Victoria
Heb je het al getest met een andere micro-sd kaart om te controleren of het echt hier aan ligt ?
Verder denk ik niet dat zoiets simpel te repareren is, wellicht gewoon even bij een winkel langsgaan en vragen of ze hier iets aan kunnen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum. :)

Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Je kan bv het kaartje in een computer probereb.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties :)

Ik heb de kaart in de computer gedaan, en daar werkte die wel gewoon. Mijn vader heeft ook al de achterkant van mijn mobiel eraf gehaald, maar hij kon niks zien (aangezien de achterkant er maar half af wou). Verder hebben we tussen de instellingen gekeken of we misschien iets konden intialliseren, wat niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:01:
Bedankt voor de snelle reacties :)

Ik heb de kaart in de computer gedaan, en daar werkte die wel gewoon. Mijn vader heeft ook al de achterkant van mijn mobiel eraf gehaald, maar hij kon niks zien (aangezien de achterkant er maar half af wou). Verder hebben we tussen de instellingen gekeken of we misschien iets konden intialliseren, wat niet het geval was.
Ik zou even langs een winkel bij je in de buurt gaan om te vragen of ze iets kunnen betekenen voor je. Wel apart dat je micro-sd slot stuk gaat van een val, merkwaardig. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt. Tsja, ik weet het ook niet :P Maar ik ga wel even langs de winkel, hopelijk kunnen ze hem maken, anders moet ik een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:06:
Oke, bedankt. Tsja, ik weet het ook niet :P Maar ik ga wel even langs de winkel, hopelijk kunnen ze hem maken, anders moet ik een nieuwe kopen.
Als je micro-sd slot stuk is hoef je toch niet gelijk een nieuwe telefoon lijkt mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar het probleem is, dat mijn mobiel van zichzelf niet zoveel geheugen heeft, en ik graag muziek luister en veel foto's maak, waar ik weer veel geheugen voor nodig heb.
Pagina: 1