Toon posts:

gf proxy + stats

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hard bezig nu met de stats pagina en her werkt al gedeeltelijk , voor de mensen die geintreseerd zijn is dat het adres

http://www.boeffie.dhs.org/gfstats

De stats per ermail werkt bijna compleet de rest nog niet, als mensen opmerkingen hebben hoor ik dat graag.

De host van de proxy is boeffie.dhs.org

Groetjes Taco

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:08

s3n

Ziet er al leuk uit :)

Als je alleen op team home klikt opent hij de nieuwe pagina in het frame van het menu, ipv het andere frame

Verwijderd

Inderdaad een goed begin, het enigste slechte aan de stats is dat ik 7e sta, maar daar wordt aan gewerkt. :P

BTW ga je nog teamnamen in plaats van emailadressen gebruiken? Verander mijn email dan maar in [Dutch Power Cows] I'R Cow - LoWLaNDeR & royke

Verwijderd

het begin is er! kan alleen maar beter worden dus!

wel geinig, ik sta nog eerste ook :)

Verwijderd

ps, als je kijkt bij "total blocks yesterday" dan is het totaal: "yesterday"
:? :)

edit:

huh zal wel aan mij hebben gelegen, maar als ik hem nu refresh, dan wordt er wel gewoon een net totaal berekend... bugje?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ben nog hard aan het programmeren nu dus hier en daar klopt het nog niet hoor, let daar maar niet op , de kleuren moet nog anders en zo, het het moet nog worden uitgebreid. En ik kan wel namen er neer zetten inplaats van email adressen maar dat is voor de toekomst dit is al moeilijk genoeg.

groetjes

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 11:37
Als ik hem wil bekijken met NS dan krijg ik een 404 omdat hij meteen http://www.boeffie.dhs.org/gfstats/gfstats.css wil gaan laden :? Met IE lukt het wel.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
is opgelost denk ik

Verwijderd

als je units naar jou proxy stuurt
hoe lang duurt het dan voor de stats op je proxy geupdate worden?

verder niets dan lof hoor voor je proxy
naar jou sturen lukt tenminste altijd :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment worden de stats per kwartier geupdate, dit heb ik gedaan om de boel effe goed te kunnen testen, en er zit nog een kleine bug in die ik nu kan verminderen door de tijd wat korter te zetten. Zodra het blijkt goed te werken zet ik die tijd korten , elke 5 minuten of zo.

Verwijderd

okee is goed :)
en gelijk maar ff nieuwe kleuren zag ik ;)

maar de units worden wel direct doorgestuurd toch ?

Verwijderd

Topicstarter
De units worden per 50 door gestuurd, met het huidige aantal units van ongeveer 6000 per dag, blijven ze dus niet lang bij mij staan.
Pagina: 1