socket voorselectie bij moederborden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Volgens mij is die wel toe aan een update. Er staan een aantal voorselecties bij waar slechts één of enkele moederborden onder staan. Die lijken me een beetje overbodig. En voor FM1 sockets of moederborden met onboard CPU is helemaal geen voorselectie!

opzich kun je natuurlijk ook met de zoekselectie ook al die moederborden wel vinden, maar ik vind die linkjes bovenin toch ook wel handig vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Voor FM1 is gewoon een voorselectie hoor.

Edit: ow, die voorselectie, die gebruik ik nooit. 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door blitzkrieg op 13-04-2012 15:33 ]

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Daar heb je een goed punt. We zullen een aantal categorieën langs moeten gaan om het een en ander weer te updaten. Helaas zijn wij een beetje onderbemand tegenwoordig, waardoor het even op de lange baan geschoven moet worden. Maar ik zet het op de agenda, om er op de iets langere termijn rekening mee te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Wat is precies het nut van die voorselectie wanneer je net iets daaronder het ook gewoon aan kan vinken in de zoekselectie?

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wat de exacte gedachte hier ooit bij was, weet ik niet, dit is bedacht voor mijn tijd bij Tweakers. Maar het is bedoeld als een makkelijke manier om in een keer een populaire selectie te maken. Mochten bijvoorbeeld (even uit de lucht gegrepen) moederborden met exact 4 DDR3 sloten, 1x PCI-e x16 en onboard WiFi populair worden, kunnen we daar een voorselectie van maken, zodat je in een keer kan klikken.

Maar ook bij enkele selecties kan het handig zijn, op dit moment maken wij vanwege de overhaul geen nieuwe categorieen aan (bijvoorbeeld socket 2011 onder moederborden). Hiervan zouden wij een voorselectie kunnen maken onder de categorie moederborden, zodat je in een keer een overzicht hebt. Zeker voor gebruikers die niet zo bekend zijn met de filters, kan dit handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
ik denk idd dat de linkjes bovenaan "toegankelijker" zijn omdat ze meer in het oog vallen. Een voordeel vind ik dat je dmv de breadcrumbs heen-en-weer kunt navigeren met die voorselecties.
Pagina: 1