Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddmachine13
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-02-2023
Hallo beste tweakers,

Ik ga binnenkort op vakantie en besloot dus dat dit een goed moment was om een andere laptop te kopen want mij oude laptop die is dus zo goed als dood ;(

Ik game best vaak en wou dus aan jullie vragen wat ik dan het beste kan halen.

Ik hoef er gen BF3 en Crysis 2 maxed out op te spelen het is gewoon een laptop voor als ik ergens naar toe ga dat ik dan nog wel even wat games kan spelen vooral WoW league of legends Diablo III als hij uit is, iets in die richting.

Mijn budget is 600 euro, ik weet dat je hier geen extreme gaming laptop mee kan kopen maar dat hoeft ook niet zoals ik net al had uitgelegd.

Op het moment heb ik deze laptop op het oog: Acer Aspire 5750G-2436G64MN

Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Hoi, antwoorden op deze vragen kun je in dit topic vinden
Of zoek even naar het bijpassende Best Buy Guide topic..

Het is niet de bedoeling dat iedereen zomaar een topic gaat openen met vragen wat hij/zij moet kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dezelfde specs gehad in een Dell laptop. Heel spectaculair is het niet. Je settings in games kunnen slechts op Medium om acceptabele framerates te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Een GT520 is echt te weinig als je games goed wil draaien...

Helaas zijn gamelaptops erg duur. Dit komt omdat ze er eignlijk niet voor bedoeld zijn. Als je wil gamen is het een stuk goedkoper om een desktop et nemen. Voor 600 euro kun je een degelijke game desktop kopen, geen goede gamelaptop

De 520M kan denk ik net de WoW draaien, maar binnen raids of in grote steden, zal het echt niet meer gaan...

Als je iets zou overwegen aan gamelaptops, denk ik dat deze beter is, maar zou het niet met zekerheid kunnen zeggen.

BTW Acer, niet doen. Heb ik zelf alleen maar problemen mee gehad... Ze zijn goedkoop, maar dat merk je ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:52
Check vraag & aanbod
Genoeg aanbod in jouw prijs klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 22:29
Een GT520m is nagenoeg gelijk aan een Intel Integrated HD3000 chip. Dus dat is niet echt de moeite.

Voor de niet veeleisende games zou je beter kunnen kijken naar een laptop met GT555m. Daarmee is wel winst te halen. En idd is het vaak zo bij laptops dat goedkoop duurkoop is (vooral in bouwkwaliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 12:58

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hiervoor zijn de (N)BBG's in het leven geroepen. Je kan het artikel op de frontpage doornemen en voor verdere hulp kan je je vraag kwijt in het daarvoor bestemde NBBG-topic.

Zie dan ook [NBBG Aanschaf] GameNotebook - December 2011.

Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.