ATI 6950 Gigabyte 1GB OC

Pagina: 1
Acties:

• B1S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-11-2025
ATI 6950 Gigabyte 1GB OC, tijdends MW3 (multi) lijkt het beeld te bewegen als een enorme lag stoot en dan sta ik ineens onder de map. Een paar seconden later weer gewoon in de map. Onder de map is geen beweging mogelijk. De fans van de Windforce koeling beginnen te malen en is alles weer voorbij. Zou de koeling gewoon slecht anticiperen? Iemand soortgelijke ervaringen? Temp van de kaart komt niet voorbij de 55 graden, 99% stabiel op 53 graden. 8)7

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-01 18:53

Egocentrix

Parttime zeurkous

Positiebepaling wordt volgens mij niet door je GPU gedaan. Denk eerder dat er een bug int spel zit of dat je cpu de boosdoener is. Hoe warm wordt die?

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Verwijderd

Ik heb dat wel eens gehad, als ik bijv. onder een tank van eigen team kwam, je wordt door de texture gedrukt dan. Ik denk ook niet dat het aan je GPU ligt. Gebeurt dat vaak? Heb je dat alleen bij MW3? Gebeurt dat op elke server? Ik denk dat het aan verbinding ligt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 15:46 ]

• B1S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-11-2025
Mijn CPU (amd phenom2 1090T, hexacore) komt niet boven de 45 graden. De PSU is een 850W van 0CZ.
Het zou idd de Internetverb kunnen zijn. Zal d'r eens een log van maken. Thx.