Het aanpassen van reactie moderaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 16:40
Ik weet niet of dit de juiste plek is hiervoor.

Ik heb tijdens hetgebruik van m'n Ipad een foutieve moderatie aangetikt (lang leve de preciezie van touch-screens).
Ik heb dit geprobeerd weerte veranderen, maar deze verandering verdwijnt weer zodra de pagina wordt herladen, of er een andere pagina wordt aangeklikt.

Is het mogelijk dit mogelijk te maken?
Ik neem aan dat het onmogelijk is gemaakt om te voorkomen dat mensen massaal hun moderatie achteraf veranderen.

Het was in het artikel over het marionala? deeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Majorana-deeltje ;) en nee, Geachte Redactie is niet de goede plek. Je moet in Tweakers.net Moddereter Forum wezen en ik schuif dit topic daar dus even naartoe :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Bedankt voor het verplaatsen :)

:o zie nu op m'n desktop dat de weiziging toch doorgevoerd is.
Misschien een foutje van de Ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Denk het wel, want je mag gewoon je moderatie aanpassen. Er zit wel een max qua uren op uit mijn hoofd, maar dat was in dit geval niet het geval :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je mag je moderatie aanpassen tot de reactie 48uur oud is, daarna is het sowieso niet meer mogelijk de reactie te modden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
:/ Tablets zijn leuk, maar hebben blijkbaar toch rare kuren, als het niet laaten zien van een aanpassing...
Zo zie je maar weer, Desktops zullen nooit verdwijnen XD

Ps.
Lol, nog een Dirk en ook een werktuigbouwkundige XD
Vraagje, heeft het bedrijf waar jij bij zit ook een CAD afdeling? Want ik ben nog op zoek naar een stage (time flies at school :s ) en ik ben niet slecht in CAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
offtopic:
Zie DM :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1