Toon posts:

Draadloze Printer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-03 20:12
Beste Tweakersmensen.

Ik heb nu een printer die ik alleen via de huis PC kan printen, ondertussen is ons PC/Laptop arrangement aardig gegroeid. Heb een MacBook Pro en meerdere laptops. Nu wil ik dus via WiFi printen.
Welke printer zouden jullie mij aanraden ? Bezit nu een Canon MP540.

Een prijs categorie geven is waarschijnlijk ook handig dus zou ik zeggen €120,-.

Groet,

FRGert

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik neem aan dat al die computers draadloos in een netwerk hangen en dan is elke printer met een netwerkaansluiting bruikbaar.

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-03 13:32
Draadloze printserver aan je printer hangen? Kost een stuk minder en je houdt je printer.

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-03 09:10

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Volgens mij is elke printer met WiFi mogelijkheid meer dan voldoende.
Thuis heb ik een HP, maar ben het type even kwijt...
Installatie is zeer makkelijk en met een paar knoppen kan je scannen. Ik geloof zelfs dat HP er een cd bij doet met Mac OS X software maar dat weet ik niet zeker.

V&A aangeboden: HP Officejet 6500A Plus (CN557A) Deze lijkt mij goed genoeg? ;)

[Voor 22% gewijzigd door Afvalzak op 13-04-2012 09:25]

Last.fm | Code Talks

Anoniem: 445067

Ik heb deze printer thuis: HP deskjet 3070a.
Ik heb er nog geen klachten over en ik kan overal in huis printen (zowel zwart als kleur).
Deze printer is ook niet zo duur volgens mij rond de 80 euro.
Op de site van HP kun je de driver installeren voor de Mac OS X

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 445067 op 13-04-2012 09:37]

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Juist voor deze dingen is de Pricewatch zo handig..... Stel een maximum prijs in, kies voor Wifi b/g/n of alleen ethernet als ie toch naast een aansluiting komt te staan. Kies een merk of een andere beperkende factor en sorteer op prijs of populariteit.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• FRGert
MaximusTG schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:36:
Juist voor deze dingen is de Pricewatch zo handig..... Stel een maximum prijs in, kies voor Wifi b/g/n of alleen ethernet als ie toch naast een aansluiting komt te staan. Kies een merk of een andere beperkende factor en sorteer op prijs of populariteit.
Heb ik ook gedaan, maar wilde gewoon even kijken wat jullie voor opties gaven. En jullie gebruikerservaringen.

[Voor 3% gewijzigd door FRGert op 13-04-2012 09:39]

• Freaky_Revolt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05-2019

Freaky_Revolt

I Block ø

Blijf weg van de HP's
Dit hebben vaak problemen met een stabiele draadloos netwerk verbinding te krijgen.
Ik zou zelf voor het dagelijkse printwerk voor een Brother gaan.
Heb zelf de A3 versie en werkt prima, ook de inkt gaat lang mee en is niet zo duur als de HP's
Kan alles scannen naar Email FTP PC vanaf de printer en daar heb ik hem voor.
Ik heb 2 MBP's en een PC.

Voor Foto's printen zou ik wel een ander type nemen, daar vindt ik de kwaliteit niet hoog genoeg.

[Voor 3% gewijzigd door Freaky_Revolt op 13-04-2012 09:40]

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
FRGert schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:39:
[...]

Heb ik ook gedaan, maar wilde gewoon even kijken wat jullie voor opties gaven. En jullie gebruikerservaringen.
Er staan ook product reviews bij de meeste printers...

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Anoniem: 445067 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:34:
Ik heb deze printer thuis: HP deskjet 3070a.
Ik heb er nog geen klachten over en ik kan overal in huis printen (zowel zwart als kleur).
Deze printer is ook niet zo duur volgens mij rond de 80 euro.
Op de site van HP kun je de driver installeren voor de Mac OS X
ik heb deze gisteren ook gekocht. Was 61 euro bij Norrod met een gratis setje HP inkt.

Hoop dat ik geen issues krijgt met de Wifi dan

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-03 13:32
@hierboven: daarom koop ik ook geen printer met ingebouwde wifi, maar eentje zonder. En die hang ik dan, dmv een USB/netwerk kabeltje naar een degelijk printservertje, in mn netwerk.

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Printers vallen niet onder de elektronica welke normaal in CE wordt besproken en mag daarom nog in Overige Hardware. Ik zal het topic daar even heenzetten :)

CEA -> OH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• FRGert
HP vond ik vroeger al duur met die cartridges.
Daarnaast zou ik het liefst simpel zien.

Printer bestellen deze installeren etc daarna gewoon een lan kabel in de printer stoppen of desnoods met WiFi. En dat ik dan vanaf alles kan printen.
Niet teveel instellen, uitpakken installeren en gebruiken.

[Voor 10% gewijzigd door FRGert op 13-04-2012 10:12]

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11-2022

Big Womly

Live forever, or die trying

Freaky_Revolt schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:39:
Blijf weg van de HP's
Dit hebben vaak problemen met een stabiele draadloos netwerk verbinding te krijgen.
Ik zou zelf voor het dagelijkse printwerk voor een Brother gaan.
Blijf weg van Canon en Brother
De printerkoppen van mijn Canon waren regelmatig verstopt en kleuren waren ook niet zoals het zou moeten.
De Brother van mijn zus heeft het al snel opgegeven, na de garantieperiode uiteraard :(

Ik heb nu een HP Photosmart 309a staan (met wi-fi), mijn vader een HP Photosmart 8100, mijn zus heeft ook een HP al weet ik niet meer welke en wij zijn allemaal zeer tevreden over deze printers
Ik heb zelfs nog een oude B&W HP printer staan via LPT en ik durf er voor te wedden dat, wanneer ik hem aansluit en er nieuwe inkt in zou steken, dat die het nog steeds doet.

offtopic:
@Freaky_Revolt: Iedereen heeft zo zijn eigen ervaringen met merken...

Ik zou ook voor de printerserver gaan, lijkt mij het handigst en goedkoopst. Die sluit je aan op je router en de printer blijft op USB werken. Alle PC's in je netwerk kunnen dan via deze server de printer bereiken.

[Voor 9% gewijzigd door Big Womly op 13-04-2012 10:26]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Blijf sowieso weg van draadloze printers. Troubleshooting is gewoonweg niet mogelijk mochten er problemen zijn met WiFi, omdat de webpagina van de printer dan niet eens te benaderen is. Waarom sluit je je printer niet gewoon met ethernet aan? Mobiele apparatuur kan dan nog steeds draadloos printen op een printer die via ethernet is aangesloten.

[Voor 7% gewijzigd door Trommelrem op 13-04-2012 10:25]

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-03 09:10

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Trommelrem schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:24:
[...]

Blijf sowieso weg van draadloze printers. Troubleshooting is gewoonweg niet mogelijk mochten er problemen zijn met WiFi, omdat de webpagina van de printer dan niet eens te benaderen is. Waarom sluit je je printer niet gewoon met ethernet aan? Mobiele apparatuur kan dan nog steeds draadloos printen op een printer die via ethernet is aangesloten.
Je kan de printer gewoon via USB nog aansluiten mocht dat echt nodig zijn?

Last.fm | Code Talks

• Freaky_Revolt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05-2019

Freaky_Revolt

I Block ø

Trommelrem schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:24:
[...]

Nou bij andere merken is er geen probleem hoor, bij de HP's zit er een probleem in de software/hardware.
Zelfs printen via WOL werkt prima via Wlan bij de brother.

Anoniem: 32279

Mocht je een nas hebben of in de toekomst gaan aanschaffen, dan gewoon de printer via een usb kabel op de nas aansluiten en je kan draadloos en bedraad printen.

• Anoniem: 144074
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik geloof dat er elke vrijdag wel zo'n printer topic als deze wordt geopend, met welke printer moet ik kopen bla. Zoek die topics eens op dan krijg je direct al info en ook aanbevelingen. Het meeste is al geschreven . . .

• FRGert
@Dikkiedikdik

Heb een Synology DS212J. Werkt goed, maar ik heb daar dus al meerdere malen op geprobeerd maar niet aan de praat gekregen.

@Funkyfy

Ik was gewoon geintresseerd hierin.

Anoniem: 32279

Ik heb hier ook een 212j staan.

Ik heb usb kabel van printer achterin de 212j zijn usb poort gedaan, vervolgens zo instellen:

http://i39.tinypic.com/2hplq50.png

Daarna kan je in bijv. een windows pc printer toevoegen en dan netwerkprinter selecteren en dan zie je hem. Dat werkt echt zo ideaal. Ik zou daarvoor gaan, je hebt alles al in huis.

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-11-2019
Ik heb ook een vraag over draadloze printers. Ik heb al jaren geen printer, maar op mijn nieuwe werk is het toch wat lastiger om even een prive printje te doen. Daarom zoek ik een goedkope printer voor die paar printjes en foto's die ik prive print per maand. En om het een beetje ordelijk en netjes te houden is een wifi printer dan natuurlijk ideaal. Ik heb er ook al een mooie plek voor gevonden maar dat is het probleem die plek is 33 cm breed. En ik kan niet echt smalle printers vinden. Een A4tje is 21 cm breed dus dan zou er toch wel een printer bestaan die 33 cm breed is? Tot nu toe vind ik niet smaller dan de 39 cm van epson.

Dus weet iemand een printer van 33 cm breed?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Misschien even je eigen topic openen?

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-11-2019
ok gedaan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat een oud topic - stamt nog van voor onze aankoopadviesfora. Even verplaatsen.

Move OH -> CAA

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee