Mijn NAD T752 versterker heeft een kapotte flexcable, die ik nergens kan vinden. De pitch is het probleem, deze is 1.25 mm. Voor de rest: 28 polig, 80 mm lengte (mag ook meer) Waar zou ik deze kunnen vinden? De importeur (AND benelux) schijnt het niet te kunnen leveren...
een foto is misschien makkelijker
Ben nu niet thuis, maar iets als dit:

Dus 'gewoon' een rechte FFC kabel, geen gekke bochten of patronen, alleen een pitch van 1.25 mm

Dus 'gewoon' een rechte FFC kabel, geen gekke bochten of patronen, alleen een pitch van 1.25 mm
[ Voor 25% gewijzigd door Sikkek op 13-04-2012 10:21 ]
de enige die ik zo kan vinden is non stock bij digikey, maar daar schiet je vrij weinig mee op...
http://www.digikey.nl/pro...6-30/PS-1636-30-ND/469749
Ik zal vanavond thuis even kijken, ik heb nog een oude jvc dvd speler staan waar zulk soort kabels in gebruikt worden. misschien zit daar een 28 polige in.
wat is er precies kapot aan?
misschien is het nog te fixen (met veel gepriegel)
Ik zal vanavond thuis even kijken, ik heb nog een oude jvc dvd speler staan waar zulk soort kabels in gebruikt worden. misschien zit daar een 28 polige in.
[ Voor 11% gewijzigd door timberleek op 13-04-2012 11:03 ]
Repareren gaat hem niet worden, dat wordt nooit betrouwbaar...timberleek schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:02:
de enige die ik zo kan vinden is non stock bij digikey, maar daar schiet je vrij weinig mee op...
Trouwens, de FFC in je link is 30 polig...
Mocht je nog iets hebben liggen: top!
[ Voor 3% gewijzigd door Sikkek op 13-04-2012 13:57 ]
klopt 28 polig hebben ze nergens
maar ik heb ook wel eens zoiets gehad. daarbij heb ik toen aan 1 kant 2 aderen afgesneden (hoeft maar een cm aan elke zijde). dan past hij alsnog in de connector.
ik ga even kijken vanavond, dat ding werkt toch niet (oa waterschade) en ligt alleen maar te verstoffen.
edit:
nee sorry er is niks bruikbaars in de dvd speler. allemaal verkeerde spacing en te weinig polen.
maar ik heb ook wel eens zoiets gehad. daarbij heb ik toen aan 1 kant 2 aderen afgesneden (hoeft maar een cm aan elke zijde). dan past hij alsnog in de connector.
ik ga even kijken vanavond, dat ding werkt toch niet (oa waterschade) en ligt alleen maar te verstoffen.
edit:
nee sorry er is niks bruikbaars in de dvd speler. allemaal verkeerde spacing en te weinig polen.
[ Voor 15% gewijzigd door timberleek op 13-04-2012 21:51 ]
Geen probleem, dank je voor het kijken.
Ik kreeg net een mailtje van de importeur, ze kunnen de kabel toch leveren!
Edit: ze hebben het kabeltje kosteloos opgestuurd, wat een service!
Ik kreeg net een mailtje van de importeur, ze kunnen de kabel toch leveren!
Edit: ze hebben het kabeltje kosteloos opgestuurd, wat een service!
[ Voor 23% gewijzigd door Sikkek op 19-04-2012 10:56 ]
Pagina: 1