Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

McAfee MOVE - Ervaring vragen

Pagina: 1
Acties:

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 16:31

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb een aantal vragen over McAfee MOVE en hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen.
Ik heb gekeken naar het product, de info, en heb een aantal pdfjes doorgezocht, maar ik kan niet tot specifieke antwoorden komen, vandaar ook dit topic.

Er draaien bij ons 2 situaties:

Situatie1:
Elke laptop hier heeft een VMware player, als we voor een project een bepaald type software nodige hebben, kopieren we deze lokaal naar de laptop en gaan aan de slag.
Reden
Omdat wij ontwikkelen voor klanten, en dit is vaak in specifieke ontwikkel pakketten, dan wel specifieke versies. Deze installeren en/of verwijderen kost veel tijd, en dat besparen we op deze manier.

Heeft het daarvoor zin om een MOVE server te installeren? En kan het uberhaubt? of kan MOVE alleen als de virtuele machine's op een server draaien? En wat gebeurt er als de laptop mee naar huis wordt genomen en de MOVE server niet bereikbaar is?

Situatie2:
Een Esx server draait met bijvoorbeeld 10 Virtuele servers (ook weer klant specifiek).
Is het zinnig om voor die servers MOVE te gebruiken? Want ik begrijp dat MOVE een deel van zijn snelheid haalt uit het overslaan van "veilige" bestanden, die identiek zijn tussen meerdere VM'wares.
Maar in ons geval zullen de VM-servers sterk van elkaar afwijken.