Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb wat vragen ivm met deze tv/monitor. Ik ken er zelf zeer weinig van vandaar deze post.
Ik zoek me deze monitor aan te schaffen voor op kot om tv/film te kijken en wat schoolwerk en gaming op te doen. Voornamelijk WOW.

Nu heb ik gelezen dat 1920x1080 voor een 27inch niet voldoende is om een mooi beeld te krijgen. het lijkt me sterk dat er zulke grote verschillen zouden zijn tussen een 24inch en een 27 inch met deze resolutie.

Ik zou het scherm dan via HDMI willen linken aan mijn ASUS laptop.
Specs zijn een Intel I5 / 6Gb geheugen / 1Gb GFX dus denk niet dat dit een probleem gaat zorgen ?

Zoek dus een combo van monitor en TV waarbij ik ook een goede monitor aanschaf om lekker op te gamen :)

Groeten

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:38

FeaR

In GoT we trust

1920 x 1080 is op een 27" ook nog best te doen, het ligt maar net aan je kijkafstand. Op Full HD TV's is het immers een zelfde resolutie, en TV's zijn er te vinden tot wel grotere maten. Daarbij is WoW ook niet echt een game met extreem veel eyecandy waarom je naar een 27" met 2560 x 1440 zou gaan. De echte reden dat je voor een scherm met 2560 x 1440 zou gaan is omdat je dan een IPS-paneel hebt. Echter is dat ook terug te zien in de prijs.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dat ik hem op de kamer moet krijgen en voor in de kast waar hij inmoet is een 27inch net goed ;)
Dus het zal me geen "blurry" beelden opleveren dan.

Vreesda ook wat dat men laptop het niet ging aankunnen maar dat zal dan geen problemen geven tijden het spelen van wow op 1920 x 1080 dneken jullie ?

Groeten

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:38

FeaR

In GoT we trust

1 GB grafische kaart zegt niets en is niets aan af te leiden. Heb je geen type? Een low-end kaart met 1 GB kan slechter zijn dan een mid-/high-end kaart met minder geheugen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een Geforce gt325M van vorig jaar. Zou laptop dan gebruiken voor op kot. En desktop die krachtig genoeg is voor thuis. Maar sinds ik 5dagen in Leuven op kot verblijf is dit wel belangrijk.

Voor de games die ik speel ( WOw en wat zit ik nu op een fps van 35 op laptop )

Groeten