Kan geen video van bijv. Tweakers.net op mijn PS3 afspelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCHRIST
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11-2023
Hallo Tweakers,

kan het niet vinden op internet, ook geen treffers hier met zoeken. Ik krijg geen video te zien bij Tweakers.net. Er staat me bij dat ze het wel eens hebben gedaan. Sommig sites geven aan dat ik niet de laatste flash heb, maar bij adobe geven ze aan dat het wel het geval is. Andere sites doen het weer prima, zoals youtube e.d.
Weten jullie wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:05

Umbrah

The Incredible MapMan

Weet niet welke flashversie de PS3 heeft, maar het lijkt me sterk als het een fullfeature flash versie is. Dat heeft zelfs de Wii niet, die gewoon Opera draait, die zit tussen Flash 8 en 9 in qua niveau, en niet op Flash 11 zoals de rest van het web. Een PS3 is ook niet zoiets waar je "even" de browser en flash plugin van update zonder OtherOS en/of jailbreak.

Dikke kans dat Youtube een alternatieve UI bied voor de PS3, dat doen ze ook op de Wii, daar detecteren ze je browser agent en dan krijg je een soort van tussen-mobiel-en-desktop versie voor terug die andere CODEC's en pluginversies gebruikt. Zeg maar zoals een iPhone, die helemaal geen Flash heeft. Tweakers gebruikt doorgaans JWPlayer, een vrij moderne flash speler, hoewel de HTML5 video variant ook werkt, ik geloof met de standaard h264 codec, iets waar de PS3 niet zo sterk in is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Umbrah schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 01:38:

Dikke kans dat Youtube een alternatieve UI bied voor de PS3, dat doen ze ook op de Wii, daar detecteren ze je browser agent en dan krijg je een soort van tussen-mobiel-en-desktop versie voor terug die andere CODEC's en pluginversies gebruikt.
Klopt en de kwaliteit is waardeloos door die plugin.
Tenminste ik heb nog niet ontdekt of er uberhaupt actief naar gezocht waarom youtube op de PS3 geen HD content aanbiedt.

Edit:
Ok gevonden www.ps3youtube.com

Het kan natuurlijk ook aan de sites zelf liggen dat de ps3 browser niet goed gedetecteerd word.

[ Voor 14% gewijzigd door Flex0r op 13-04-2012 08:39 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCHRIST
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11-2023
Ja, van die site ben ik op de hoogte. Werkt prima. Maar wat heeft dat met flash video te maken? Want ook met die site kan ik niet overal bij tenminste, waar ik van meen te weten dat de PS3 die ondersteunt. Kunnen jullie de video's op tweakers wel afdraaien op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:05

Umbrah

The Incredible MapMan

Goed... Nogmaals dus: nee, want de ps3 ondersteunt dat niet.