Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een kleine compacte camera die mooie kwaliteit foto´s levert (erg vaag) Hij moet een
korte opstarttijd hebben, zodat bij toevallige interessante kiekjes ik hem snel op kan starten en een foto kan nemen. (een randvoorwaarde) Ook zou het handig zijn als hij snel bewegende beelden goed kan vastleggen voor sportfoto's en dergelijken. (dit is geen must)
Natuurlijk heb ik zelf al een hoop zoekwerk verricht.
Waar ik nu tussen twijfel is de Sony Cyber shot DSC HX9V en de Panasonic TZ20, 25 en 30. Nu zit het zo. Ik was van plan 230/250 euro uit te geven aan een camera, maar als uit jullie ervaringen/meningen blijkt dat de 25 of de 30 van Panasonic de moeite waard is, ben ik bereid dit ervoor uit te geven. Je hebt namelijk maar 1 kans om unieke momenten, kwalitatief goed vast te leggen =)

Dank aan diegenen die tijd willen vrij maken om hun mening te delen. Andere types en merken zijn ook welkom, maar Canon, Sony en Panasonic zijn naar mijn idee de koplopers.

• walliwalli
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Interessant! Ik ben ook wel geïnteresseerd in de adviezen!
Tot voor een week was ik nog volledig van plan om een Sony Nex-5N te kopen. Enkel na een week nadenken twijfel ik of ik wel wil lenzen wisselen etc. vandaar de gewijzigde interesse in een compactcamera.
Ook ik heb hierbij al ruimschoots onderzoek verricht en zat met een zelfde vergelijk tussen:
Canon Powershot SX230, Sony HX9V en de Panasonic TZ-20.
Gisteren even de lokale MM ingedoken en de camera's nader bekeken.
Tot op dit moment is gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar de Sony aangezien deze 'degelijker' aanvoelt en naar mijn mening mooier is afgewerkt (ondanks dat mijn ouders nog steeds naar alle tevredenheid de TZ-8 gebruiken).