Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

NAS Iomega

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb van een vriend een Iomega 150d gekregen die hij niet meer kon gebruiken. Ik heb aangesloten zoals in de gedownloade gebruikershandleiding staat. Als ik naar de ip surf van de nas dan kom ik op de login pagina maar ik weet het paswoord niet en die vriend ook niet. Ik heb geprobeerd om hem te resetten maar blijkbaar wilt hij ook niet resetten. Dan heb ik geprobeerd om de nas te herstellen naar fabrieksinstellingen via usb drive maar dat lukt ook niet. IS er nog iets dat ik kan doen dat ik over het hoofd zie?

alvast bedankt

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11 23:33

Illusion

(the art of)

Volgens de handleiding moet je de power-knop 12 seconden ingedrukt houden voor een reset naar fabrieksinstellingen. Daarna kan je inloggen door het wachtwoord-veld gewoon leeg te laten.

Overigens meldt de handleiding ook:
How do I reset the StorCenter Pro 150d to factory defaults?

You can reset the StorCenter Pro 150d to factory defaults by holding the Power Button down for 12 seconds.

NOTE: The Factory Reset feature of the Power Button can be disabled on the Basic Settings page of the Web-based configuration tool. Check this setting before trying to reset the StorCenter Pro.
Vermoedelijk zit er dan intern ook nog wel ergens een jumper waarmee je een reset kan forceren.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Verwijderd

Topicstarter
Die reset gebeurt gewoon niet. Als ik op het inlogscherm het paswoord ingeef dan krijg ik een foutmelding :
Geen gegevens ontvangen
Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden.
Hier zijn enkele suggesties:
Laad deze webpagina later opnieuw.
Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): De server heeft de verbinding verbroken zonder gegevens te verzenden.
Dit krijg ik bij elke browser.

Verwijderd

hallo,

ik zit nu met hetzelfde probleem met het zelfde model.
is er ondertussen een oplossing, zo ja ?
dan zou ik die graag willen weten

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:46

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:25:
hallo,

ik zit nu met hetzelfde probleem met het zelfde model.
is er ondertussen een oplossing, zo ja ?
dan zou ik die graag willen weten
Na vijf jaar is er vast wel een oplossing... ;)

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

helaas niet iedereen is op zoek naar de factory cd iso en hij is nergens te vinden
Pagina: 1