• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2025
Hoi,

Ik heb een upgrade gedaan naar i5 2500k, nieuw mobo en nieuw geheugen. Vandaag is het geheugen al aangekomen maar moet ik wachten op cpu en mobo. Echer wist ik dat mijn oude mobo (p35aps) ddr3 ondersteunde. Dus heb ik mijn ddr3 geheugen in het oude mobo gestopt.Behoorlijk dom bleek achteraf. Ik wilde booten vanaf die ddr3 geheugen.. maar kreeg alleen maar korte beepjes, constant. Ik computer uitzetten, cmos clearen en opnieuw proberen, weer gefaald.

Ik zet weer het oude ddr2 geheugen erin, maar nu wil die helemaal niet meer opstarten. Die korte beepjes blijven maar aanhouden. Nu heb ik de manual van mobo erop nageslagen en hij ondersteunt het snelle geheugen wat ik heb helemaal niet (:() en hij kan maar maximaal 2gb per dimm aan. Het ddr3 geheugen van mij is 2x4gb (1600mhz).

Ik heb alles geprobeerd (vga eruit, geheugen eruit, batterij eruit en erin, cmos gecleared) om het op te lossen maar hij blijft maar die korte beepjes gegeven. Het kan toch niet zo zijn dat nu mijn mobo kapot is(er is iig niets doorgebrand)? Jezus, waarom lees ik die manual dan ook niet eerst

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2025
Kan slotje op.

Hij doet het opeens weer. Vaag spul zijn computer onderdelen toch, jezus mina.

Remember kids, allways RTFM.

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Je loopt inmiddels al een tijdje mee hier, en zou onderhand moeten weten, dat we geen topics sluiten (ik niet maar de modjes :P)
En gaarne Jezus niet meer gebruiken, aangezien hier mensen kunnen rondlopen die hier zich daardoor gekwest voelt.

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Offtopic :
Ach jee, en die gelovigen hebben allemaal een overgevoelig zieltje ofzo? Iemand verbieden het woord Jezus te gebruiken gaat wel heel erg ver hoor (deze opmerking doet me denken aan een bepaalde bevolkingsgroep die anderen ook hun wil willen opleggen), Jezus Christus, waar gaat het naartoe? Zeker nog nooit van de vrijheid van meningsuiting en vrijheid van spreken gehoord die we hier in NL hebben?

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-01 18:53

Egocentrix

Parttime zeurkous

nog erger offtopic:
Wel vrijheid van meningsuiting en godsdienst, dat ben ik helemaal met je eens. Maar dat wil niet zeggen dat je geen rekening hoeft te houden met anderen. Mag ik trouwens voorstellen dat de deze dicussie verder voren op Wetenschap & Levensbeschouwing

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Verwijderd

onderdrukken het woord niet te gebruiken werkt meestal averechts, verder heb ik eigenlijk niks aan dit toppic toe te voegen :P

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:01

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Ik voel me gekwetst!!

Land van het eeuwige vuur

Verwijderd

Jezus van Nazareth heb ik over gehoord, maar wie of wat is Mina?
Pagina: 1