Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen de xperia s en de one x. Ik lees van allebei positieve verhalen. De x heeft natuurlijk Tegra3, wat erg leuk is (heb nu een prime), maar de s is naar mijn idee een heel stuk mooier. De duidelijkste vergelijking die ik vind komt rechtstreeks van htc... Niet erg objectief dus. In veel comments lees ik dat mensen uiteindelijk toch voor de s zijn gegaan, omdat sony zijn rom beter op orde heeft.
Iemand die hier nog wat kan helpen? De benchmarks zijn natuurlijk grotendeels voor de x, maar in de praktijk zijn er bijna geen apps die goed met de 4 cores om kunnen gaan.
Belangrijkste features:
- Camera (S wint door de dedicated knop, maar hoe presteert deze in donkere situaties?)
- Geluid (X krijgt positieve verhalen, maar van de S?)
- Beeldscherm (vind ik er op de S beter uitzien, en 4,3 is voor mij groot genoeg)
Iemand die hier nog wat kan helpen? De benchmarks zijn natuurlijk grotendeels voor de x, maar in de praktijk zijn er bijna geen apps die goed met de 4 cores om kunnen gaan.
Belangrijkste features:
- Camera (S wint door de dedicated knop, maar hoe presteert deze in donkere situaties?)
- Geluid (X krijgt positieve verhalen, maar van de S?)
- Beeldscherm (vind ik er op de S beter uitzien, en 4,3 is voor mij groot genoeg)