Ultrabooks SSD/HDD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pix3l8e
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 08:19
Waarom wordt er in de samenvatting van de producteigenschappen van de ultrabooks bijv 128 gb HDD geschreven ipv 128 gb SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:42

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

In ons huidige beheersysteem kunnen we daar helaas geen onderscheid in maken, voor wat betreft de samenvatting. Dit is iets wat gaat veranderen na de launch van de nieuwe layout, wanneer dat is, durf ik niet te zeggen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Glaanie op 12-04-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:42

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

We blijken daar dus wel mogelijkheden voor te hebben, we bleken steeds iets over het hoofd te zien, oeps :p

Maar dit heb ik vorige week gefixt, kort gezegd wordt er gekeken daar de specificatie "Hardeschijftype", waar gekozen kan worden voor de 4200/5400/7200 rpm of SSD. Indien SSD is gekozen, staat er voortaan bijvoorbeeld "128GB SSD", in alle andere gevallen staat er HDD. Default is dus HDD, ook als de specificatie niet is ingevuld. Als je het nu dus ergens in de samenvatting HDD ziet staan waar het een SSD moet zijn, dan is de specificatie fout of niet ingevuld en staat het je vrij om daar een melding van te maken via 'Specs verbeteren'.

Overigens heb ik hetzelfde trucje uitgehaald met de categorie Tablets, alleen ben ik daar uitgegaan dat er standaard een SSD in moet zitten. Ook hier geldt, een fout gezien? Melden maar :)