Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 13:48

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Ik heb nu een Desire, maar mocht al sinds eind feb een nieuwe mobiel.
Ik heb toen gewoon gewacht tot de One X uitkwam, omdat ik niet echt geïnteresseerd was in de telefoon die toen uit waren.

Maar nu... zal ik nog wachten tot de SIII uitkomt? Want de voorlopige specs (en geruchten) zijn toch echt zeer hoopvol. Alleen wil ik wel binnenkort een nieuwe mobiel.

Mijn Desire raakt maar steeds voller en voller. Ik heb nu bijna al mijn vaste apps moeten verwijderen, om zo ruimte vrij te maken. En nog steeds is die vol.
Oftewel, ik moet zeer binnenkort een nieuwe telefoon halen, want nu kan ik ook niks meer automatisch laten syncen.

Maar zal ik nog wachten op de SIII? En dan pas beslissen of gewoon de One X halen?

Huub Huub Barbatruc!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik heb nu bijna al mijn vaste apps moeten verwijderen, om zo ruimte vrij te maken. En nog steeds is die vol.
offtopic:
Move to memory card niet mogelijk?

☻/
/▌
/ \

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 13:48

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
heb het ook al geroot om alles groter te maken.
Maar de interne memory raakt steeds voller. En die kan je niet zomaar legen, tenzij je een factory reset doet.

Huub Huub Barbatruc!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Wat denk je dat de meerwaarde gaat zijn van de SGS3?
Daarnaast is het ook afhankelijk van waar je het meeste waarde aan hecht.

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-11 18:42
Ik zou hof ff een paar weken wachten en dan gaan vergelijken.
Zo voorkom je dat je spijt krijgt!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik weet niet of je nog steeds wacht, maar deze week wordt de Galaxy S 3 aangekondigd dus dat zou ik dan zeker nog even afwachten.

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Ik vermoed dat je de hands-on van Tweakers al gelezen hebt. Nu je de specs en de vormgeving weet en is het eerder een persoonlijke keuze. Grootste verschil is scherm. (vergelijking). Ik zou voor de One X gaan maar zoals ik al zei, het is een persoonlijke keuze.

[ Voor 24% gewijzigd door electrom op 07-05-2012 21:00 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Qua snelheid en GPU is de S3 redelijk wat beter ivm. de HTC.

Het scherm van de HTC is dan weer beter.

Maar scherm van de Samsung is ook weer niet slecht, kortom ik zou voor de S3 gaan

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Bij gelijke prijs zou ik denk ik ook voor de SGS3 gaan, hoewel het wel af zou hangen van de verbeteringen aan het Super Amoled HD scherm ten opzichte van de Galaxy Nexus. Als het scherm niet beter is dan is dat voor mij een dealbreaker, net zoals dat bij de Galaxy Nexus ook zo was.

Pro SGS3:
- Snellere GPU dus waarschijnlijk iets 'vloeiendere' gebruikerservaring.
- Draadloos opladen, ik ben lui dus ik vind het vervelend om steeds de micro USB aan te sluiten.
- Vermoedelijk langere gebruiksduur door grotere accu en efficiëntere processor, hoewel de hoog geklokte Mali 400.....
- Groter scherm (0,1 inch vind ik toch de moeite waard).
- Dunner, hoewel ik dat niet echt een belangrijk punt vind, maar anderen misschien wel.
- Verwisselbare accu, dus mogelijkheid om reserveaccu's te gebruiken. Toch makkelijker dan externe accu's.
- Micro SD slot, het is mij echt een totaal raadsel waarom de HTC One X dat niet heeft.
- Betere front camera.
- Software als eye tracking, voice command etc.

Pro's HTC One X:
- Mooier (mijn mening), zowel design als materiaalkeuze.
- Smaller en korter.
- Vermoedelijk meer geheugen bij dezelde prijs.
- HTC Sense is in mijn ogen altijd veel beter geweest dan Touchwiz.
- Lange standby tijd door companion core.
- Mijn verwachting is dat het scherm van de One X mooier is. Natuurlijk zal de SGS3 betere zwart en contrast hebben, de One X beter wit, hogere helderheid, meer scherpte en betere kleuren. Daarnaast zijn de kijkhoek en zichtbaarheid in zonlicht van de One X zo goed, dat ik me niet kan voorstellen dat de SGS3 beter is op die gebieden. Stroomverbruik van de SGS3 zal waarschijnlijk lager zijn bij video's kijken en de meeste spellen en hoger bij browsen.

Wat mij betreft niet zo'n makkelijke keuze.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:56
Qua software heeft Samsung ook veel meer te bieden zoals te zien in de hands-on op verschillende sites.
De One X vind ik net een Sensation, alleen met een lichtere versie van Sense, en i.m.o. niet echt spannende nieuwe features qua software.
Sense had in het verleden veel meer te bieden van TouchWiz, alleen dat lijkt nu ook te gaan veranderen. Samsung heeft volgens mij zeer veel tijd in de software gestoken voor de III.

De SGSIII heeft enkele nieuwe functionaliteiten zoals bijvoorbeeld een filmpje in het klein altijd boven alles. Nieuwe S-Voice en nog enkele dingen, zoals een slimmere schermtime-out welke pas uit gaat als je je ogen dicht doet, of je telefoon ergens neer legt, en nog meer van die kleine dingen. Je kunt je afvragen of je dit werkelijk gaat gebruiken, maar dit is wel een pluspunt aan de SGS.

Qua hardware zijn ze nu gelijk aan elkaar, er zijn een aantal benchmarks gedraaid ( zoals te zien is op Engadget ), en daar ontlopen ze elkaar nauwelijk. ( je moet wel rekening houden dat de SGSIII nog niet final is )

Het zijn allebei twee top toestellen, en je zult geen miskoop doen. Alleen als je loopt te twijfelen zou ik even afwachten op de reviews van beide toestellen, en eventuele vergelijkingen die straks massaal op YouTube verschijnen.

Zucht...

Pagina: 1