Navigatie categorie mist Accessoires gedeelte

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 11:22
Beste,

Naar aanleiding van mijn zoektocht naar accessoires voor een navigatie systeem kwam ik er achter dat er nog geen categorie/subcategorie was voor accessoires voor navigatie systemen.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/813/navigatie.html

Is het mogelijk dat dat toegevoegd kan worden of behoren deze producten in een andere (sub)categorie thuis?

~ReTechNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De accessoires staat nu in de hoofdcategorie Navigatie (bijvoorbeeld deze: pricewatch: TomTom Start Skin en Hoes Orange), de navigatieproducten zelf staan in de subcategorieen Autonavigatie en GPS-ontvangers. Heel verwarrend en niet logisch, ik weet het. Met de nieuwe layout waarin ook veel veranderingen voor de categorisering voor de Pricewatch zullen komen, wordt dit probleem aangepakt en een aparte categorie voor gemaakt. Wanneer dat zal gaan gebeuren weet ik niet, maar het komt zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 11:22
Kan het volgende product dan ook verplaatst worden naar de hoofdcategorie Navigatie?
pricewatch: TomTom Zelfklevende Dashboardmontagekit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ja hoor :) Als je nog meer ziet wat verkeerd staat, graag even melden via 'Specs verbeteren' rechtsboven bij elk product. In het opmerkingenveld kan je dan aangeven wat er fout is.