Tuneup Utilities activation key invoeren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:06
Hoi

Ik had een niet legale versie van TuneUp Utilities 2012 even staan op mijn computer en nu net een legale versie aangeschaft.
Ik heb dus bij Tune-up een activation key gekocht. Deze moet ik invoeren. Maar er komt geen pop-p, er komt nergens iets waar ik hem kan invoeren.
Als ik een update draai wordt ik doorgeleid naar de site van Tune-up waarop staat dat mijn huidige key niet legaal is (dat klopt) maar ik krijg dus niet de kans dat te veranderen. Heb hem er al afgehaald en opnieuw geinstalleerd, maar de oude (niet legale) key blijft erin staan.

Heeft iemand een idee hoe ik dit in orde kan maken, via google kom ik enkel op plekken terecht hoe ik een niet-legale versie wil laten werken, maar dat wil ik dus niet.

Normaal als ik hem volledig kan verwijderen dan moet ik de sleutel opnieuw kunnen invoeren, maar er bliven register waarden staan waardoor ik de legale sleutel dus niet kan invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:48

Quad

Doof

Probeer eens te verwijderen middels Revo Uninstaller.
Deze zoekt ook registerwaarden op en verwijderd ze met het verwijderen van het programma.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:29
Hoe heb je die illegale key ingevoerd dan? Als dat via een .reg bestandje was (wat ze nog wel eens willen doen) dan kun je misschien dat bestandje aanpassen met je legale key, en hem dan nog eens uitvoeren zodat hij dat in je register plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:24

Perkouw

Moderator General Chat
Ik denk dat er nog wat register waarde zijn blijven hangen. Als ook kan je even controleren of alle mappen/bestanden wel verwijderd zijn uit je installatie locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
@quad
Ik gebruik Your Uninstaller, die zou ook alle traces moeten verwijderen

@Thinkpad
Is met een unattended gebeurt, dus wat hij precies doet weet ik niet (natuurlijk wel, hij schrijft een registerwaarde weg en blokkeert via de host-file, dat laatste heb ik weer teruggedraaid)

@Perkouw
Dat is wat ik al aangeef in de TopicStart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
maartend schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:02:
@quad
Ik gebruik Your Uninstaller, die zou ook alle traces moeten verwijderen

@Thinkpad
Is met een unattended gebeurt, dus wat hij precies doet weet ik niet (natuurlijk wel, hij schrijft een registerwaarde weg en blokkeert via de host-file, dat laatste heb ik weer teruggedraaid)

@Perkouw
Dat is wat ik al aangeef in de TopicStart
Agreed, maar gezien je het probleem nog niet opgelost had dacht ik laat ik het nog even apart benoemen.
Heb je bijvoorbeeld zelf al het register doorgezocht naar achtergebleven waarden ? En heb je al in je roaming map gekeken en daar ook echt alles verwijderd. Dat geef je dan helaas weer niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Perkouw schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:16:
[...]

Agreed, maar gezien je het probleem nog niet opgelost had dacht ik laat ik het nog even apart benoemen.
Heb je bijvoorbeeld zelf al het register doorgezocht naar achtergebleven waarden ? En heb je al in je roaming map gekeken en daar ook echt alles verwijderd. Dat geef je dan helaas weer niet aan.
Weet je, ik probeer het opnieuw.
Heb echter geen roaming map, draai nog op XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:53
Ook XP heeft roaming (%appdata%) :p daar is het alleen de Documents and Settings\%username%\Application Data\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
maartend schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:20:
[...]

Weet je, ik probeer het opnieuw.
Heb echter geen roaming map, draai nog op XP
Je informatie is gewoon een beetje incompleet in je startpost, dit soort dingen zou ik voortaan echt even vermelden op die manier kunnen we je beter proberen te helpen.
Youruninstaller/Windows XP wat ontbreekt er nog meer ?

Doe trouwens eens start -> uitvoeren en dan %APPDATA% en dan enter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Opgelost via hele register toch schoon te maken.
Blijkwaar was er iets over het oog gezien.

Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
maartend schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:59:
Opgelost via hele register toch schoon te maken.
Blijkwaar was er iets over het oog gezien.

Sorry.
Geen probleem, fijn dat het nu wel werkt veel plezier ermee!
Pagina: 1