Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaringen Pugetsystems?

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-11 18:55
Beste,

Ik heb reeds een financieel gelukje mee mogen maken waardoor ik nog wat geld heb om uit te geven. Ik kwam (volgens mij op Tweakers, maar ik weet dit niet zeker) Pugetsystems tegen.

http://www.pugetsystems.com/submerged.php

Ik vroeg me af of iemand specifieke ervaringen met Pugetsystems heeft of iemand in het algemeen me wat over dit soort bedrijven kan vertellen.

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-10 00:54
Ziet er mooi uit, maar kun je dat financieel gelukje niet beter investeren?

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-11 18:55
Ik weet het nog niet zeker. Heb nog geen goede bron kunnen vinden voor de verschillen tussen een mineraalolie gekoelde computer en een "standard" gekoelde computer. Wel ziet het er natuurlijk ongelofelijk vet uit : )

Het lullige is dat ik net een nieuwe computer compleet heb. Dus onderdelen vervangen is niet echt een goede optie lijkt me, daarom zat ik aan een nieuwe case of betere koeling te denken en kwam ik hierop terecht.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Desondanks is dit niet de plek om dit soort zaken te bespreken. Indien je echt nog meer een discussie wilt voeren dan kan je je wenden tot het Shopping Forum.

Dit topic is gesloten.