Sinds enige tijd heb ik op mijn een jaar oude iPhone 4 geen geluid meer met mijn applicaties...
Dit probleem speelt zich alleen af wanneer er geen headset is aangesloten.
Het begon toen spotify ineens stopte met afspelen via m'n headset, hierop heb ik mijn headset uit en terug in het toestel gedaan, toen werkte spotify weer.
Nu werkt echter geen geluid meer wanneer ik de headset NIET heb aangesloten.
Wanneer ik gebeld wordt, gaat de telefoon wel met geluid over.
Wanneer ik de muziekspeler zonder headset opstart, verschijnt er geen volume regelaar
Wanneer ik de headset inplug is deze regelaar er wel.
De telefoon staat niet op mute (deze knop werkt prima)
Volume knoppen doen niets wanneer ik muziek afspeel zonder headset.
Op google ook de tip gevonden op middels 2x op de homeknop de volume regelaar op te zoeken, ook deze regelaar zie ik, maar is niet in te stellen tot ik een headset inplug.
ook een tip gevonden om de headset diverse malen in en uit het toestel te pluggen, ook dit heeft geen resultaat gegeven.
Ten einde raad heb ik mijn iPhone opnieuw ingesteld middels "Herstellen" via iTunes ... ook dit heeft niets geholpen.
Het lijkt mij echt een softwarematige fout, maar ik kom er niet meer uit hoe deze op te lossen,
iemand nog tips / ideeën?
Dit probleem speelt zich alleen af wanneer er geen headset is aangesloten.
Het begon toen spotify ineens stopte met afspelen via m'n headset, hierop heb ik mijn headset uit en terug in het toestel gedaan, toen werkte spotify weer.
Nu werkt echter geen geluid meer wanneer ik de headset NIET heb aangesloten.
Wanneer ik gebeld wordt, gaat de telefoon wel met geluid over.
Wanneer ik de muziekspeler zonder headset opstart, verschijnt er geen volume regelaar
Wanneer ik de headset inplug is deze regelaar er wel.
De telefoon staat niet op mute (deze knop werkt prima)
Volume knoppen doen niets wanneer ik muziek afspeel zonder headset.
Op google ook de tip gevonden op middels 2x op de homeknop de volume regelaar op te zoeken, ook deze regelaar zie ik, maar is niet in te stellen tot ik een headset inplug.
ook een tip gevonden om de headset diverse malen in en uit het toestel te pluggen, ook dit heeft geen resultaat gegeven.
Ten einde raad heb ik mijn iPhone opnieuw ingesteld middels "Herstellen" via iTunes ... ook dit heeft niets geholpen.
Het lijkt mij echt een softwarematige fout, maar ik kom er niet meer uit hoe deze op te lossen,
iemand nog tips / ideeën?