Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 18:26
Sinds enige tijd heb ik op mijn een jaar oude iPhone 4 geen geluid meer met mijn applicaties...

Dit probleem speelt zich alleen af wanneer er geen headset is aangesloten.

Het begon toen spotify ineens stopte met afspelen via m'n headset, hierop heb ik mijn headset uit en terug in het toestel gedaan, toen werkte spotify weer.
Nu werkt echter geen geluid meer wanneer ik de headset NIET heb aangesloten.
Wanneer ik gebeld wordt, gaat de telefoon wel met geluid over.
Wanneer ik de muziekspeler zonder headset opstart, verschijnt er geen volume regelaar
Wanneer ik de headset inplug is deze regelaar er wel.

De telefoon staat niet op mute (deze knop werkt prima)
Volume knoppen doen niets wanneer ik muziek afspeel zonder headset.

Op google ook de tip gevonden op middels 2x op de homeknop de volume regelaar op te zoeken, ook deze regelaar zie ik, maar is niet in te stellen tot ik een headset inplug.
ook een tip gevonden om de headset diverse malen in en uit het toestel te pluggen, ook dit heeft geen resultaat gegeven.

Ten einde raad heb ik mijn iPhone opnieuw ingesteld middels "Herstellen" via iTunes ... ook dit heeft niets geholpen.

Het lijkt mij echt een softwarematige fout, maar ik kom er niet meer uit hoe deze op te lossen,
iemand nog tips / ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosje77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-06 16:27
Bekijk de dockconnector onderop de iphone eens. Kan zijn dat daar wat troep zit waardoor de iphone denkt dat ie gedockt is en geluid dus via de dock wil afspelen...
Wat je ook kan proberen (ondanks dat je hersteld hebt): home en powerknop tegelijk ingedrukt houden voor min 10 sec. Iphone valt dan uit. vervolgens powerknop indrukken totdat je apple logo ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 18:26
Heb nooit wat anders aan m'n toestel gehangen dan de lader / PC, kan ook geen stof in of tussen de connector vinden.

Vanmorgen middels DFU helemaal opnieuw geïnstalleerd, en zonder backup terugzetten getest, helaas geeft dit ook geen gewenst resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wat je kan doen is terwijl dat een geluidje in een app afspeelt dat je de plus (volume) inhoud.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8