Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows 7 x64] probleempje ( Apps en Games lopen vast )

Pagina: 1
Acties:

• Totalition
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-10 14:07
Goedendag,

Ik heb een vervelend probleempje waar ik niet de oorzaak van vinden kan. Sinds maandag(09-4) slaan al mijn apps en games vast daarin tegen blijft Windows heerlijk draaien. Nu heb ik alleen nog maar het probleem ondervonden bij het spelen van BF3 na ongeveer 45/60min slaat de game helemaal vast en vervolgens ook de openstaande apps. Als ik vervolgens weer iets wil openen loopt de app of game opnieuw vast. Bij het opnieuw starten van mijn PC werkt alles wel weer. Als gewoon een beetje aan het ronden surfen ben lijkt alles in vrede te blijven lopen. Maar bij deze game niet. Het enigste wat ik veranderd heb aan mijn pc is een nieuw toetsenbord ( Razer Lycosa ). Hiervan heb ik de driver geïnstalleerd en even later up-to-date gemaakt via de site en tijdens het probleem weer verwijderd. Maar dit leek het niet op te lossen. Heb ook de flash player ge-update maar dat leek mijn geen kwaad te zijn. Voor de rest is er na mijn mening niks gebeurd

Soft:
Windows 7 Ulti x64

Hard:
ASRock 770 Extreme3
2x Corsair Vengeance 4gb
EVGA e-GeForce GTS 450
AMD Phenom II X4 Black Edition 955
SAMSUNG HD204UI 2TB

En dat was het zo denk ik? Dus de vraag is wie kan mij een duwtje in de goeie richting geven of eventueel helpen?

Alvast bedankt.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Staan er toevallig relevante meldingen in de eventviewer? Heb je overal de meest recente drivers van? En dan ook bijvoorbeeld van je videokaart?

Je hebt het probleem (zoals ik het nu lees) in ieder geval bij een spel wat waasrschijnlijk iets meer vraagt van je hardware dan een beetje internetten. Je zou voor de zekerheid eens een stress test kunnen doen van je systeem om te zien wat er dan gebeurt. Als je dan ook problemen hebt zou je eens kunnen kijken naar het testen van je geheugen, HDD en videokaart.

Desktop | Server | Laptop