Overzicht aanbrengen in BBG

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 10:22
Ik poog regelmatig een bijdrage te leveren aan de BBG maandspecials (laat ik die zo maar noemen). Ik moet heel vaak op zoek naar de desbetreffende postings. Ik zie de volgende dingen gebeuren:
  • Men blijft doorposten in een oude BBG discussie. Dit schept m.i. behoorlijke verwarring
  • De actuele BBG discussie kunnen naar "beneden" wegzakken al naar gelang het een interessante discussie is. Dit betekent vaak een zoektocht (heen en weer terug) over meerdere pagina's
  • Onervaren gebruikers denken dat de BBG discussies (voor de maandspecials dus) ook voor hun specifieke vragen zijn. Oorzaak is dat de discussies verward kunnen worden met de algemene BBG discussies.
Kan hier iets aan gedaan worden? Door bijvoorbeeld het vastpinnen van de actuele BBG discussies en het dichtzetten van de oude discussies (van de voorgaande specials). Mogelijk ook iets aan de naamgeving BBG doen voor de algemene aankoop discussies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 18:23
Dit is denk ik eerder iets voor onze Lieve Adminnetjes :)

Move van LD -> LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
Kijk een overzicht zoek ik niet. Het probleem is nu goed zichtbaar op het forum. Ik zie zelfs dat iemand voor een gewone PC vraag (3000+ euro gamepc) een NBBG topic heeft geopend. Topics van BBG mei, BBG april, NBBG dec 2011, NBBG feb 2012 etc door elkaar met de algemene BBG. Het wordt een rommeltje. Mijn idee was de oude BBG's van april en ouder gewoon dicht te zetten door de moderator. De nieuwe discussies bovenaan vast te pinnen. Mogelijk ook de andere discussies vast te pinnen. Misschien zelfs een specifieke BBG groep te openen. Het is wel iets wat door de moderators gezamelijk en gecoordineerd uitgevoerd moet worden. Daar heb ik zelf weinig over te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Hier wringt de dubbelfunctie van BBG. Aan de ene kant selectie van een systeem voor periode X, aan de andere kant een centrale plek om over aankoopadvies voor soms een specifieke machine te praten. Want als de BBG van de HTPC maand mei klaar is kan het best nog interessant zijn om in de maanden daarna over de config te praten. Met een slotje kap je dat af en komen er weer nieuwe topics. We zullen eens met de mods gaan kijken hoe we dit wat beter kunnen regelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
zeef schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:15:
Hier wringt de dubbelfunctie van BBG. Aan de ene kant selectie van een systeem voor periode X, aan de andere kant een centrale plek om over aankoopadvies voor soms een specifieke machine te praten. Want als de BBG van de HTPC maand mei klaar is kan het best nog interessant zijn om in de maanden daarna over de config te praten. Met een slotje kap je dat af en komen er weer nieuwe topics. We zullen eens met de mods gaan kijken hoe we dit wat beter kunnen regelen. :)
Ik weet niet of de aanpassing in het overzichtstopic door het bovenstaande komen maar ik vind het nu wel veel duidelijker! :)
Ik blijf misschien zeuren maar de sortering in de lijst omdraaien, dwz de nieuwste bovenaan, kan geen kwaad. Zo kun je in een keer zien dat het bijgewerkt is ipv helemaal naar beneden scrollen.

[ Voor 12% gewijzigd door Erwin1967 op 28-05-2012 01:20 ]

Pagina: 1