Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal. Ik ga mijn eerste smartphone aanschaffen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben al ongeveer 3 weken aan het browsen en ben ook vaak naar winkels geweest. Maar ik weet het gewoon niet. Daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Vooral met de minimum specs voor een smartphone.
Ik hoop dat jullie dit kunnen naar aanleiding van mijn wensen.
Een zware app tegelijk met bijv. whatsapp en internet soepel draaien.
Geen lag.
soepel ICS kunnen draaien.

Want ik weet niet wat hier voor nodig is. De een zegt dualcore de ander zegt singlecore op hogere kloksnelheid enz. Alvast bedankt.

Maximum budget 300 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Ik zie dat je gepost hebt op het Android forum, ik ga er vanuit dat je die keuze hebt gemaakt. Vervolgens is het belangrijkste aspect is om je van advies te voorzien je budget. Hoeveel ben je bereid uit te geven?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-07 23:11
Als je de pricewatch ziet, filtert op prijs en dergelijke, lijken mij dit de beste keuzes: http://tweakers.net/price...4215;277675;293970;305019
Als je een toetsenbordje niet interreseert valt de se xperia pro af. Daarna gaat het toch meer om een persoonlijke keuze. Als je puur naar de specs kijkt zou de beste keuze de lg optimus 2x speed zijn (maar persoonlijk denk ik weer niet heel positief over updates bij lg). Als je lg niets vindt, en de keuze dus moet maken uit de HTC one V en de SE xperia Arc S, dan zou ik voor de HTC gaan, nu al android ics, en net nieuw, dus updates naar nog nieuwere android versies lijkt me daar logischer. Maar als je veel foto's knipt is de SE weer een betere keuze vanwege de betere camera, en heeft ook nog eens een snellere processor.

Zelf zou ik voor de HTC gaan, maar de keuze ligt bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:22:
Hallo allemaal. Ik ga mijn eerste smartphone aanschaffen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben al ongeveer 3 weken aan het browsen en ben ook vaak naar winkels geweest. Maar ik weet het gewoon niet. Daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Vooral met de minimum specs voor een smartphone.
Ik hoop dat jullie dit kunnen naar aanleiding van mijn wensen.
Een zware app tegelijk met bijv. whatsapp en internet soepel draaien.
Geen lag.
soepel ICS kunnen draaien.

Want ik weet niet wat hier voor nodig is. De een zegt dualcore de ander zegt singlecore op hogere kloksnelheid enz. Alvast bedankt.

Maximum budget 300 euro
Mmmm, geen enkele telefoon van 300 euro heeft Android 4.0. De Nexus is 400 euro, toptelefoon. Even doorsparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
De htc one v heeft gewoon ics hoor en is onder de 300

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Misschien kan je een tweedehands S2 of een ander voormalig topmodel voor die prijs op de kop tikken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
XPERIA RAY rond de 200 euro en krijgt 1 dezer dagen de upgrade naar 4.0

Arc S is nu ook 300 euro, krijgt eveneens ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-09 13:19
Of je wacht tot het eind van de Maand en koopt een Xperia U bijvoorbeeld pricewatch: Sony Xperia U (ST25i) Zwart

Dan heb je ook nog een Dual Coretje en krijgt ICS waarschijnlijk in Mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Xperia Ray is 169,95 bij Hi prepaid met 10 euro beltegoed.
Mijn favoriet onder 300 euro: HTC Sensation voor 299 euro. Dual core, degelijk gebouwd, ligt lekker in de hand, 4,3 inch scherm met 960x540 resolutie, prettige gebruikersinterface. ICS wordt op dit moment uitgerold.
Anders vind ik de Samsung Galaxy Plus voor 259 of de LG Optimus Black voor 249 ook heel mooi. De laatste is mijn favoriete midrange toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic naar ons nieuwe Mobile Aankoopadviesforum :)

Vergeet vooral niet om Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum te lezen, daar staan de spelregels voor dat forumdeel in.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor de hulp. Ik ben nu veel verder gekomen. Ik twijfel nu nog tussen de:
htc one v
sony xperia u
sony xperia sola

Welke heeft jullie voorkeur? En is een dualcore echt nodig. Of kan ik met een singlecore nog 2 jaar uit de voeten.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

De Sensation is op Staples.nl slechts 299 euro http://www.staples.nl/tec...artphone-sensation?r=rhse en de HTC one V is ook al verkrijgbaar voor ongeveer die prijs. Maar als je een custom ROM op je Sensation zet heb je ook meteen ICS. Sorry even over je voorkeuren heen gekeken. De HTC One V is toch de beste van degene waar je tussen twijfelt.

[ Voor 16% gewijzigd door electrom op 15-04-2012 18:25 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
electrom schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:22:
De Sensation is op Staples.nl slechts 299 euro http://www.staples.nl/tec...artphone-sensation?r=rhse en de HTC one V is ook al verkrijgbaar voor ongeveer die prijs. Maar als je een custom ROM op je Sensation zet heb je ook meteen ICS.
Let wel, dat is natuurlijk ex. BTW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Dan zit je al op bijna 360 euro inclusief btw. Voor 359 heb je een Galaxy Nexus, die is dan toch aantrekkelijker vind ik.

De Xperia U heeft overigens wel een dual core. Aangezien ik deze drie toestellen alledrie niet hands-on jen ga ik geen voorkeur uitspreken, hoewel ik een algemene voorkeur voor HTC boven Sony heb (uit ervaring).

Als je wel een groter scherm wilt, maar niet teveel uit wil geven is de Alcatel OT-995 misschien interessant. Prijs rond of onder 200 euro.
Pagina: 1