Toon posts:

UPC Fiber 50 = 1MB torrent download en geen HTTP meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal. Ik ben nu sinds 2 maanden een nieuw jaar contract in gegaan met UPC daar de snelheid gewoon netjes en goed was. Ik heb 2 maanden geleden zelfs een verhoging afgesloten naar 50mbps.

Nu heb ik sinds 2 maanden niets dan problemen met internetten. Soms erg traag en helemaal geen internet. Wat blijkt nu? Zodra ik mijn torrent programma (qTorrent) start valt het internet gewoon stop.

Ik denk gewoon dat ze het in de centrale zo hebben ingesteld dat als ik, dat kleine beetje torrent wat ik download, gewoon geen internet meer krijg.

Heeft iemand hier ervaring mee? Word er gewoon zo broert van al dat oplichterij, want dat is het gewoon.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-02 21:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Maximum aantal connecties wat terugschroeven, ander epoort gebruiken (niet de standaard bittorent poorten) en het dataverkeer op forced encrypted zetten.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-02 11:44

chromeeh

the Gnome

Allereerst; waarom leg je de schuld direct bij de provider?
Daarbij Torrent is zo'n beetje het meest ranzige protocol qua overflow aan connecties.
(Goedkope) Routers kunnen zich hiermee prima verslikken, waardoor het niet meer vooruit te branden is....

Draai eens een speedtest (www.speedtest.net), uiteraard zonder dat je Torrent client actief is ;)
Heb je al eens een andere router geprobeerd? Aangezien je spreekt over dat je je lijn hebt laten upgraden?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."