Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Na mijn laatste upload 7 dagen geleden van mijn Sensation XE kreeg ik gisteren plots een foutmelding en loopt mijn android vast.

Bij het heropstarten zegt hij/zij: "android wordt bijgewerkt" om vervolgens 17 updates te overlopen en apps te starten. Vervolgens loopt hij over het algemeen vast waarna hij soms uit zichzelf herstart, echter soms met noodzaak tot verwijderen batterij. Gisteren was ik éénmalig lucky en kon ik mijn Sensation plots uit het niets normaal gebruiken, waarna hij deze ochtend terug moeilijk begon te doen en de updates begon te overlopen.

Iemand enig idee hoe dit komt en wat een oplossing is? Heb helaas geen volledige back-up van mijn laatste bestanden... Kan ik mijn Sensation reboten als ik totaal niet in het Sensation menu kan komen? Is er een andere manier waardoor ik de laatste updates eenvoudig kan verwijderen?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Omdat je dezelfde vraag ook al in een ander topic hebt gesteld, Verwijderd in "HTC Sensation (XE): Ervaringen & Discussie (Deel 7)" gaat hier een slot op. Lees voor je een topic opent eerst eens Het algemeen beleid, vooral het gedeelte over crossposten ;)

Verder veel plezier toegewenst op GoT :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.