Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het eigenlijk al ik zit te denken om een Galaxy Tab 7 Plus te kopen om mijn toch wel verouwderde Archos 70i te vervangen nu zijn mijn vragen;

Doe ik er verstandig aan kwa opkomende nieuw tablets?
En zal ik een duidelijk verschil zien met het scherm?

edit: Oh ja en kan iemand me iets meer vertellen over de gebruikte accu? Hoe lang gaat deze gemiddeld mee?

Mvg, Servaas

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 14:04 ]

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-11 09:30
ik heb em..
als ik hem vergelijk met mijn oude qware 10 inch:
- veel beter scherm
- veel sneller
- accu gaat 2 a 3 dagen mee (neem em ook mee naar het werk)

kortom ik vind het een prima device
ik wou eerst wachten op de tegra 3 devices. maar dat duurt schijnbaar nog wel een paar maanden

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Wachten kan altijd, er komt altijd iets beters uit met elektronica. Misschien dat Asus/Google nog binnen een korte termijn met de goedkope Tegra 3 tablet komt. Who knows? Wel moet je bedenken dat die kan verschillen met o. a. camera, gps, bel functie (ik heb zelf wifi only) en andere zaken.

Ik heb er zelf een gehaald vlak na de launch (november) in Amerika. Het scherm is geloof ik 1024x600. Beetje het standaard met zeven inch en de kijkhoeken zijn wel redelijk, niet super goed. Zwart is niet echt zwart (ik ben amoled gewend) en dat merk je vooral met video kijken. En dat is de reden waarom ik de P6210 heb gehaald, video afspelen doet dat ding goed. Mkv, avi, mp4, ac3, dts, 720p, 1080p... Tot nu toe werken alle films en series die ik bekijk allemaal erop (dts via video app die dan geluid via software mode doet dan).

Accu is helaas minder, met wat internetten via wifi, 720p video, YouTube muziek luisteren gaat het zo'n max 5 uur mee met beeldscherm aan en paar uurtjes stand by. Het is geen ipad of transformer met een veel grotere accu.

Verwijderd

Ik zou voor de tab 7.7 gaan. Fantastisch scherm. Nog steeds goed mee te nemen. Ik heb m zelf als opvolger voor mijn tab 7.0 gekocht en nog geen moment spijt gehad. Topding!