Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een LG Optimus 2x Speed smartphone maar sinds een tijdje kan ik deze niet meer verbinden met mijn laptop/pc als ik dit namelijk doe laad alleen de batterij op en kan ik dus de interne geheugen kaart niet benaderen. Ik heb al op diverse sites gezocht maar nog geen goede oplossing kunnen vinden dus vandaar dat ik hoop dat jullie hier een oplossing voor weten

mvg.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:38
Staat je USB-verbinding wel op iets van Disk Storage in plaats van alleen laden?

https://www.google.nl/sea...id+phone+into+a+USB+drive
YouTube: Turn your Android phone into a USB drive

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Je moet perce de USB driver installeren. Anders wordt tie niet gezien als een USB drive.
Blijkbaar hebben ze hun eigen implimentatie gedaan.
Voordeel is wel dat je de GPS enzo kan uitlezen na het installeren van de driver.

Hier is de link naar de website van LG voor de driver. Link

[ Voor 38% gewijzigd door vDorst op 11-04-2012 13:49 . Reden: Website toe gevoegd. ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb je al eens een andere kabel geprobeerd? Als het zo ineens gebeurd zou je last kunnen hebben van een kabelbreukje.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• vDorst
  • Niet online
Helaas moet ik altijd de driver installeren om bij de USB drive te komen. Zowel voor WinXP als Win7.

Verwijderd

Topicstarter
Driver is geinstalleerd vanaf de site van lg, en ook andere kabel al geprobeerd. En ook storage staat aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 14:51 ]

• vDorst
  • Niet online
Dan kan het nog zijn dat de USB mode niet goed is geinitialiseerd.
Via het hidden menu kan je de USB mode aanpassen.

Zie ook mijn oude post. http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37311991
Pagina: 1