hoeveel mogelijkheden hebben we dan om te onderzoeken 10 tot de macht 27 of zo
ik lees nog weleens door de msi-microstar nieuwsgroep en daaruit blijkt ook dat toch nogal wat mensen moeite hebben met dit bord.
Bij de turbo versie is dat wat minder.
Er zijn mensen die het voor elkaar hebben gekregen om het moederbord om te ruilen tegen een ander msi-bord (bij msi dus zelf).
Ik had vlak na de aanschaf al het vermoeden dat het aan het mobo moet liggen en dat blijft nog steeds.
De pc-zaak, waar ik dit ding heb gekocht, heeft al aangeboden om het te testen. Maar je zult weer net zien dat als ze 10x proberen te branden ze niets kunnen vinden.
Ik weet niet in hoeverre je iets kunt eisen mbv berichtjes van mensen die hetzelfde probleem hebben (zie in berichtjes hierboven).
"het kan liggen aan een combinatie van drivers" zeggen ze dan bij de pczaak. Zoek het dan maar uit. Een optie is om windows te installeren met alleen 1 brand programma erop en van daaruit verder te testen. Zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer niet.
Het mobo is nog vrij nieuw dus wie weet wat er nog kan veranderen. Ik had MSI al gemaild maar die waren niet bekend met het probleem.
Wel hebben ze wat tips meegegeven maar die hebben niets opgeleverd.