Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Live Messenger uitnodigingen komen niet door

Pagina: 1
Acties:

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Sinds ongeveer een week merk ik dat als iemand mij een Windows Live Messenger uitnodiging stuurt, ik deze niet ontvang.

Inmiddels zijn er al 3 personen geweest waar ik dit probleem mee heb, dit is natuurlijk erg vervelend.

1 van deze contactpersonen heb ik vanuit mijn WLM adres ook toegevoegd, hij staat nu dus ook in mijn lijst en ik in de zijne, maar de status veranderd niet naar "online".

Ook op de hotmail websites zie ik de uitnodigingen niet, inmiddels heb ik het op meerdere pc's geprobeerd maar ze komen echt niet door!

Zojuist heb ik Microsoft Support gebeld, zij bieden geen ondersteuning voor WLM.

Hopelijk heeft hier iemand een idee waarom het uitnodigingssysteem faalt :'(

Verwijderd

Dit probleem heb ik al ruim 2 jaar ofzo. Geen idee hoe het komt en wat je eraan zou kunnen doen.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 16:37
Zeer vervelend probleem inderdaad. Welke versie van MSN gebruik je? Heb je al eens een andere client geprobeerd? Zoals bijvoorbeeld: meuk: Miranda IM 0.9.47. Een kans bestaat dat de uitnodigingen daar wel aankomen.

• sc00p
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:24:
Dit probleem heb ik al ruim 2 jaar ofzo. Geen idee hoe het komt en wat je eraan zou kunnen doen.
Jij hebt dus al 2 jaar lang dezelfde contactpersonen, geen enkele nieuwe? :o
Ryan_ schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:37:
Zeer vervelend probleem inderdaad. Welke versie van MSN gebruik je? Heb je al eens een andere client geprobeerd? Zoals bijvoorbeeld: meuk: Miranda IM 0.9.47. Een kans bestaat dat de uitnodigingen daar wel aankomen.
Ik gebruik WLM 2011 (Build 15.4.3538.513)

Zojuist heb ik Miranda geprobeerd, ook hier zijn geen uitnodigingen te vinden. Net zoals de WLM client op mijn Android telefoon.

Het lijkt wel een server-side probleem ofzo, echt heel vreemd en vervelend.

[ Voor 18% gewijzigd door sc00p op 11-04-2012 12:44 ]

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:11

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik merkte het vorige week ook idd. Had voor een vriend een nieuw account aangemaakt (voor sommigen is dat blijkbaar lastig) en gelijk mijzelf een invite gestuurd. Die heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• sc00p
FooLsKi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:46:
Ik merkte het vorige week ook idd. Had voor een vriend een nieuw account aangemaakt (voor sommigen is dat blijkbaar lastig) en gelijk mijzelf een invite gestuurd. Die heb ik tot op heden nog niet ontvangen.
Bij jou is er dus ook geen enkele invite aangekomen?

Misschien ligt het uitnodiging-systeem van Microsoft eruit (al meer dan een week)?
Erg vreemd dat die gozer van de helpdesk dat dan niet weet...

Verwijderd

sc00p schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:43:
[...]

Jij hebt dus al 2 jaar lang dezelfde contactpersonen, geen enkele nieuwe? :o
Neen, want als jij iemand op jouw msn toevoegt en die ander jou op zijn msn, heb je wel elkaar in je msn lijst staan. ;)

Verwijderd

Dit is inderdaad een probleem wat al een hele tijd speelt volgens mij. Leveren ze überhaupt nog support hiervoor?

• sc00p
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:33:
[...]

Neen, want als jij iemand op jouw msn toevoegt en die ander jou op zijn msn, heb je wel elkaar in je msn lijst staan. ;)
Dit werkt bij mij dus ook niet...

• sc00p
Na wat zoeken in de privacy instellingen heb ik het probleem gevonden, ik heb dit naar mijn eigen weten niet zo ingesteld :|

Ga naar je opties in het "Extra" menu van WLM, klik daar op "Privacy"

Vervolgens klik je op "instellingen bewerken"
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TBh2N.png

Klik op "Advanced"
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2EBUU.png

Hier stond "Friend and group invitations" op No one, ik heb zelf nooit aan de privacy instellingen gezeten, erg vreemd.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KyiUE.png

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 16:37
Held! _/-\o_

Krijg je nu alsnog alle oude invites binnen? Of moeten mensen jou weer opnieuw toevoegen?

[ Voor 9% gewijzigd door Ryan_ op 11-04-2012 16:20 ]

• sc00p
Ryan_ schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:19:
Held! _/-\o_

Krijg je nu alsnog alle oude invites binnen? Of moeten mensen jou weer opnieuw toevoegen?
Nee, ik krijg ze niet binnen :(

Zou wel leuk zijn als het nog vindbaar is.
Pagina: 1