Samen met Rob Rutgers op 2e paasdag wezen urbexen in een gigantisch oud verlaten fabriekspand niet zo ver weg van het dorp waar we wonen. Het was geen lekker weer om buiten te spelen aangezien het nogal regende maar het gaf wel een mooie grauwe urbex sfeer wat ik zelf wel vind passen vaak bij urbex uitstapjes, eigenlijk een prachtige dag dus.
We hadden een poos van te voren al gekeken naar een ingang echter hadden ze bij aankomst bleek dat ze een extra rij hekken hadden geplaatst, niet zo mooi natuurlijk. Gelukkig konden we toch een ingang vinden maar aangezien dit nogal in het zicht lag van de mensen die aan die straat wonen zijn we maar even van deur naar deur gegaan om wat informatie in te winnen over het gebouw en om te vragen wat ze er van vonden als we van binnen foto's zouden maken. Gelukkig had hier niemand problemen mee, tijd om naar binnen te gaan dus!
Al met al, een erg gezellige en spannende dag gehad, gaan zeker nog een keer terug! Ik zal hier een selectie plaatsen van 10 foto's, deze en de rest foto's zijn te zien op mijn Flickr / DeviantArt.

The Office by Maarten de Boer, on Flickr

Lost and Forgotten by Maarten de Boer, on Flickr

Hallway by Maarten de Boer, on Flickr

Cathedral of Industrialism by Maarten de Boer, on Flickr

Close this door please by Maarten de Boer, on Flickr

Resigned III by Maarten de Boer, on Flickr

The Hammer Or The Nail by Maarten de Boer, on Flickr

Wash your hands by Maarten de Boer, on Flickr

Nuts And Bolts by Maarten de Boer, on Flickr

Unordinary Contraption by Maarten de Boer, on Flickr
We hadden een poos van te voren al gekeken naar een ingang echter hadden ze bij aankomst bleek dat ze een extra rij hekken hadden geplaatst, niet zo mooi natuurlijk. Gelukkig konden we toch een ingang vinden maar aangezien dit nogal in het zicht lag van de mensen die aan die straat wonen zijn we maar even van deur naar deur gegaan om wat informatie in te winnen over het gebouw en om te vragen wat ze er van vonden als we van binnen foto's zouden maken. Gelukkig had hier niemand problemen mee, tijd om naar binnen te gaan dus!
Al met al, een erg gezellige en spannende dag gehad, gaan zeker nog een keer terug! Ik zal hier een selectie plaatsen van 10 foto's, deze en de rest foto's zijn te zien op mijn Flickr / DeviantArt.

The Office by Maarten de Boer, on Flickr

Lost and Forgotten by Maarten de Boer, on Flickr

Hallway by Maarten de Boer, on Flickr

Cathedral of Industrialism by Maarten de Boer, on Flickr

Close this door please by Maarten de Boer, on Flickr

Resigned III by Maarten de Boer, on Flickr

The Hammer Or The Nail by Maarten de Boer, on Flickr

Wash your hands by Maarten de Boer, on Flickr

Nuts And Bolts by Maarten de Boer, on Flickr

Unordinary Contraption by Maarten de Boer, on Flickr
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8