Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met het opzetten van een connectie tussen een Popcorn Hour en een Sonos? Ik weet dat het via een Samba server moet maar ik heb geen idee hoe ik het in moet stellen. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
nou je stelt een samba server in op je PCH (neem aan dat dat standaard is) en je maakt op je sonos via een netwerktool een verbinding?

https://sonos.custhelp.co...logy-nas-setup-with-sonos
6) On the Sonos Controller for Mac / PC, click Music > Set Up Music Library...

7) Choose Add a Share

8) Choose Add music stored in folders that are currently shared on my network. Click Next.

[ Voor 53% gewijzigd door 418O2 op 11-04-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:57
Een snelle google actie levert dit op (van het sonos forum, forums.sonos.com):
I am using that setup with the PCH and it works fine. You just need to make sure that smb is active in the NMT apps.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik (denk ik) eigenlijk moet weten is hoe ik erachter kom wat het ip-adres is van mijn Popcorn Hour zodat ik dit adres in m'n Sonos controller kan instellen. Het zou ook handig zijn als ik dan meteen specifiek kan verwijzen naar de map muziek op de Popcorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
Dan pleur je die erachter? dus connect je naar \\PopCornHour\Muziekjes\ , of \\192.168.1.101\Muziekjes

:)

Ergens in het instellingenscherm van je PCH staat het ip adres ongetwijfeld.

[ Voor 27% gewijzigd door 418O2 op 11-04-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT, N0oke! :)

Voordat je actief gaat posten, wil ik graag dat je eerst even de Quickstart uit faq "beleiddoorneemt". Hierin staan tips en voorwaarden voor het maken van een topicstart.

Op dit moment voldoet jouw topictstort helaas nog niet aan deze Quickstart. Je stelt namelijk alleen wat vragen zonder dat we kunnen zien wat je zelf al allemaal hebt ondernomen. Om die reden gaat dit topic dan ook op slot.

Je bent vrij om het opnieuw te proberen, maar probeer het dan met de Quickstart.

Succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.