Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Video edit software tbv geluid en ondertitels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

ik heb een filmpje op het werk gemaakt waarvan naar nu blijkt dat het geluid nogal zacht is.
Ik wil dit oppoetsen door het geluid hoger volume te geven in het filmpje en evt ondertitels te plaatsen.

Googlen op een video editor geeft met 580.000 mogelijkheden met tooltjes. Een aantal daarvan geprobeerd, maar die doen niet wat ik zoek (bv wel ander geluid onder film monteren, maar niet bestaand geluid aanpassen).

Heeft iemand een goede tip?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je zoekt naar 'geluid video harder' kom je wel een aantal tools tegen die aardig lijken te doen wat je zoekt.

Welke tools had je zoal geprobeerd? Hoeven we die in ieder geval niet meer aan te raden ;)

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Goeie tip! Ik heb met name gezocht naar video editors, kom dan uit op Windows Movie Maker.
Het zijn 3GP bestanden, die kan ik niet openen met bv mijn Flip moviemaker.

Zoeken op "video geluid harder" kom ik met name uit op players die het geluid kunnen boosten, niet op editors die het geluid permanent aan kunnen passen.

Maar dank voor de tip, zal hier op verder zoeken. Wellicht kan ik hierdoor ook op een tool komen waarmee ik de 3GP's kan converteren naar een ander format, waarmee ik met mijn Flip moviemaker ook weer met ondertitels kan werken.

Edit: via mediaconverter.com kan ik in ieder geval converteren naar WMV. Kijken of ik nu verder kom.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 11:34 ]