Heb het zelf vaker gebruikt (pakjegemak), maar gemengde ervaringen mee. Eerste keer ging alles perfect en kon ik het mooi na het werk afhalen.
De tweede keer echter moest ik veel moeite doen. Ik had het overzicht van track and trace meegenomen. Echter bij de supermarkt, (het postnl postkantoor gedeelte voorin de winkel) vertelden ze mij dat ze niets hadden ontvangen. Dus ik s'avonds nog een keer langs geweest maar weer vertelden ze mij dat er niets was, en het vrouwtje achter die balie wilde ook niet verder kijken dan haar neus lang was(na vertellen dat het om een grote pckast ging. Werd ze boos op mij en zei "wat ik niet heb dat kan ik ook niet weggeven". De volgende dag ga ik terug, en wat bleek, het pakje was er de vorige dag wel al maar het was door een andere medewerker aangenomen en die had het weer op de verkeerde plek gezet, waardoor ze het niet gezien had. (Moet je even voorstellen de doos van een Antec twelvehundred pckast, toch 650 mm (H) x 300 mm (W) x 600 mm (D)) en dat zonder "bruine" doos eromheen, dus gewoon met opdruk.
Oftwel het is makkelijk, maar in een supermarkt bijvoorbeeld lopen een hele hoop werknemers rond, die op verschillende dagen verschillende tijden werken, en als die dan zo'n pakje aannemen moet je maar hopen dat het op de goede plek terecht komt.