Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MsOFF 2010] Wat is de beste office clouddienst?

Pagina: 1
Acties:

• RoyVi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-11 08:52
Ik zit met een klein dilemma, sinds vorige week heb ik eindelijk van mijn werk een Win7 laptop met Office 2010 er op. En ik wil graag mijn office documenten met een clouddienst synchroniseren zodat ik altijd een backup heb en eventueel mijn documenten kan benaderen buiten het bedrijfsnetwerk.

Alleen nu heb ik de volgende opties:
Sharepoint
Office upload
Skydrive (OneNote heeft in iedergeval deze optie)
Live Mesh/dropbox

En waarschijnlijk bestaan er nog wel een aantal andere programma's.
Prive gebruik ik Live Mesh voor de bestanden waar ik een backup van wil hebben en die ik via mijn Windows Phone kan benaderen.

Ik twijfel het meeste tussen sharepoint en Live Mesh.

Wat vinden jullie het beste?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gebruik prive veel Dropbox voor desktop+laptop, naast de eenvoud van syncen ook vanwege de prijs (0) en het gebruik op andere platformen zoals tablet en smartphone.

Wat zijn voor jou überhaupt aandachtspunten voor een dergelijke dienst en is je budget bijv 0, 1 of €10/maand? "Gewoon" gratis of betaald backuppen met ook webbased readonly toegang heeft andere voor- en nadelen dan een dienst met meer opties :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)