Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7] Sorteren folder folders/files gemixt

Pagina: 1
Acties:

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 10:36

Iska

In case of fire, use stairs!

Topicstarter
Beste tweakers,

Na enige tijd op google heb ik nog niet kunnen vinden hoe ik ervoor kan zorgen dat in een folder de folders en files niet gescheiden worden in het sorteerproces. Ik heb een folder waarin enkele snelkoppelingen staan naar dropbox-folders, wat op dit moment nog zorgt voor een ongemakkelijke weergave.
Om het heel simpel te maken:

- Zoals het nu is
Folder (A..)
Folder (G..)
Folder (P..)
Link (B..)
Link (R..)

- Moet zijn
Folder (A..)
Link (B..)
Folder (G..)
Folder (P..)
Link (R..)

Weet iemand hoe ik dit in kan stellen?

-- All science is either physics or stamp collecting

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 10:36

Iska

In case of fire, use stairs!

Topicstarter
Hi VMaster,

Google searches in de trend van windows 7 separate folders and files in sort
leidt alleen tot Dat deze persoon aangeeft dat het niet mogelijk is.
Ik hoopte dus dat jullie een ander idee hadden :)

-- All science is either physics or stamp collecting