Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Button lang indrukken geeft probleem in mobile webbrowser

Pagina: 1
Acties:

• Steve04
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-11 16:20
Hallo

Ik heb een button waaraan een onmousedown en een onmouseup event gekoppeld is. Wanneer deze ingedrukt wordt, zal ajax een commando versturen naar een user applicatie. De user applicatie is een counter. Concreet wanneer de button + bijvoorbeeld ingedrukt wordt wordt het commando 'up' verzonden naar de user applicatie die vervolgens de counter start. Ondertussen wordt de waarde op de webpagina continue geüpdatet. Wanneer de user de button loslaat zal het commando 'stop' de counter in de user applicatie stoppen.
Dit werkt vlekkeloos in een klassieke webbrowser, maar het zou eigenlijk op een android webbrowser of andere ook moeten werken en dat is niet het geval. Het probleem zit hem in het lang drukken op de button waarbij er een kader komt ofwel tekst geselecteerd word,... .

Is er een manier om dit software matig op te lossen, alvast bedankt.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:55

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Dat denk ik niet. Het is namelijk default behaviour van een mobile device om na X seconden dergelijke features te tonen. Het softwarematig uitzetten van zulke features is ongewenst, aangezien je daarmee verwacht gedrag kan slopen.s

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 10:37
event e afvangen en daarna e.preventDefault()?

Los daarvan, MueR heeft wel een punt, dit is gewoon default behaviour die een gebruiker gewend is.