de gtx660 is nog wel even op te wachten, gezien er nog niet eens rumoeren zijn of mogelijke release data. en dan moet ie ook net leverbaar zijn.
@hierboven, ja dat weet ik. maar door het nieuwe bakgrootte zijn ze dus zuiniger, en de fases van stroomvoorziening zijn niet veranderd. je kunt er meer vermogen doorheen pompen met een gewoon systeem, en ook een relatief stabielere stroom (dus minder vdroop). maargoed dat ter zijde.
Ik zie het dat de nieuwe serie de stroom beter kan benutten en daarbij met meer vermogen (die je er in % extra bij drukt) betere overklok prestaties kan neerleggen (zo zie ik het) en kom je minder snel aan je maximale waarden, en hogere clocks op een lagere voltage met daarnaast minder warmte ontwikkeling.
3schermen kan zeer handig uitkomen als je gewoon denkt van oh ik heb nog een paar schermen liggen (Dat had ik in ieder geval wel, het is leuk als je het hebt. ben je wat meer future proof zoals ik al zei).
De 560ti is zeker niet sneller als een 7850, gezien je de 7850 bijna gelijk kan stellen aan een 6950 en dat waren aardig mooie kaarten waar de 560ti gewoon té midrange voor was. je kunt de nieuwe serie nu wel bijna vergelijken met de oude, maar dan 1 "tier" hoger.
[
Voor 14% gewijzigd door
Fordox op 10-04-2012 22:03
]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.