Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PW] Union van resultaten

Pagina: 1
Acties:

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Topicstarter
Nav de HTC One X was ik wat aan het rondkijken bij de mobiele foontjes en bedacht nog een leuke feature.
De One X heeft intern 32GB geheugen. Voor mij is dit voldoende en hoeft het geheugen niet uibreidbaar te zijn.
De Sensation heeft slechts 1GB en uitbreidbaarheid is in dit geval een must.
Nu is het in Pricewatch niet mogelijk om conditionele voorwaarden in te voegen (indien geheugen < 8GB, microSD verplicht) zou het handig kunnen zijn om 2 verschillende zoekresultaten te kunnen samenvoegen.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik kan me wel voorstellen dat het handig is om in kaart te brengen hoeveel geheugen een telefoon minimaal moet bezitten, al dan niet middels een verwisselbaar geheugen. Je kunt het volgens mij ook wel in een leuke functie zetten.

Het enige waar ik mee zit is het tonen van de prijs... de prijs van een sd-kaart gaat er dan nog bij komen, en het is aan de gebruiker om te bepalen hoe en wat voor SD-kaart hij wil (merk, snelheid etc). De prijs gaat dan erg lastig worden om te tonen....

Anderzijds kun je er natuurlijk ook voor kiezen om voor de prijs enkel de kale toestelprijs te tonen, met de nadrukkelijke vermelding dat er nog een sd-kaart voor nodig is om op het correcte geheugen uit te komen. Maar dan vind ik de prijs wat misleidend overkomen.

Goed, ik zet het in ieder geval op de backlog.

(overigens twijfel ik of dit over een jaar nog echt van toepassing is... ik heb het idee dat apparaten met verwisselbaar geheugen alsmaar schaarser gaan worden)