Toon posts:

Wat nu? Betaald, maar niks gekregen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een maand geleden 2 domeinnamen geregistreerd bij www.dutchwebhosting.nl. Na 3 dagen merkte ik al dat inmiddels 1 van de 2 domeinnamen door iemand anders was geregistreerd. Na 3 weken kreeg ik een factuur voor die andere. Na betalen merk ik nu dat die andere inmiddels ook geregistreerd is!!!

-Hoe krijg ik nu mijn geld terug. Telefoon wordt niet opgenomen en mail wordt niet beantwoord..

-Is dit normaal dat zoiets zolang duurt??? Ik ben een newbie.

Alvast bedankt,

Tolga

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op zondag 25 maart 2001 11:57 schreef tolga het volgende:

-Is dit normaal dat zoiets zolang duurt???
Bij dutchwebhosting wel ja. Dat je gefactureerd wordt voor dingen die je al betaald hebt ook. Enne... dat je gefactureerd wordt voor dingen die je niet gevraagd hebt ook al trouwens. Ik zal de link naar deze draad ff naar iemand passen, die heeft hier hele 'goeie' ervaringen mee :(

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Nee, is niet normaal.
Storneer je geld ff daar worden ze bang van, stuur vervolgens een aangetekende brief dat je niet betaald omdat <hier je verhaal>

Dan kunnen ze 2 dingen doen:
- Contract verbroken -> geld is teruggeboekt
- Domeinen toch aan jouw geven -> jij weer betalen

Als je het zo doet luisteren ze echt wel

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar ik begrijp weinig wat jullie schrijven: Ik heb al betaald. Mijn domeinnamen zijn geregistreerd door andere bedrijven. Ik heb niks gekregen.

Ik denk dat ze eerst op mijn geld wachtten en dan pas zouden registreren. Zijn er andere bedrijven die sneller zijn?

Ik kan toch mijn overschrijving laten terugboeken via mijn bank?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja dat kan, ik geloof tot 30 dagen na afschrijving, maar dat kan ik ook helemaal mis hebben. Mijn punt was: het is een zooitje bij Dutchwebhosting, laat daar _nooit_ iets hosten of wat dan ook. Nog geen goed verhaal over gehoord, slechte verhalen des te meer. O.a. een website waar ik bij zat, nou ja, lang verhaal... iig die bestaat nu niet meer.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
1) Ohh.. Jammer. Maar weet iemand hoe dat moet : terugboeken??

2) En zijn er bedrijven die garanderen dat je domeinnaam binnen bijvoorbeeld 12 uur geregistreerd wordt?

3) Eigenlijk moest ik een betere bedrijf kiezen. Nu zijn er 2 domeinnamen van mij verloren gegaan!! :'( Weet iemand een snelle goede hostingbedrijf ( 5 mb,geen extra's) ?

Verwijderd

helaas luisteren ze dan nog niet

Ik kreeg op een gegeven moment mailtjes als "als je niet betaald...je woonplaats is maar een uurtje rijden vanaf hier!" en meer van dat soort grapjes.

Tip: ga daar zo snel mogelijk weg.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap daar weer niks van... Krijg ik nog antwoord op mijn 3 vragen? Plzz?

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 12:18 schreef tolga het volgende:
Bedankt, maar ik begrijp weinig wat jullie schrijven: Ik heb al betaald. Mijn domeinnamen zijn geregistreerd door andere bedrijven. Ik heb niks gekregen.

Ik denk dat ze eerst op mijn geld wachtten en dan pas zouden registreren. Zijn er andere bedrijven die sneller zijn?

Ik kan toch mijn overschrijving laten terugboeken via mijn bank?
Ja dat zei ik: dat heet storneren

Bel gewoon je bank op en meld de datum van het afschrift + het bedrag + tegenrekening nr.

Dan vragen ze misschien waarom het moet worden gestorneerd -> zeg gewoon dat ze het geld nooit hadden mogen afschrijven en dat je ze er al over hebt ingelicht

Binnen een paar dagen staat het weer op je rekening.

En ja; er zijn zat bedrijven die het sneller doen ;)

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 12:24 schreef tolga het volgende:

[...]

2) En zijn er bedrijven die garanderen dat je domeinnaam binnen bijvoorbeeld 12 uur geregistreerd wordt?

3) Eigenlijk moest ik een betere bedrijf kiezen. Nu zijn er 2 domeinnamen van mij verloren gegaan!! :'( Weet iemand een snelle goede hostingbedrijf ( 5 mb,geen extra's) ?
2 -> ikzelf garandeer 24 uur (plus update tijd isp's)

3 -> ja dat weet ik maar dan heet het weer spam :9~

Verwijderd

Topicstarter
dus jullie menen dat er bedrijven zijn die direct registreren en NIET wachten totdat je betaalt??

Noem es een goede bedrijf ... die binnen een dag registreerd...

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 13:38 schreef tolga het volgende:
dus jullie menen dat er bedrijven zijn die direct registreren en NIET wachten totdat je betaalt??

veel bedrijven doen dit hoor, zelfs (!@#%^%^#$) widexs soms....

stuur je wat op en is hij regged dezelfde dag nog....of de volgende dag...
zie www.webhosters.nl of e-mail mij (kertjuh@yahoo.com) maar even voor een bedrijf waar ik onderhand al 6 domeinnamen heb....ik stuur altijd wel per post (zijn iets van 6 blaadjes die je nl moet faxen of opsturen) maar de dag erna is hij altijd wel meteen geregistreerd. en factuur krijg je pas nadat hij is geregistreerd.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

---- onnodige reactie ------

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Volgens mij kan je geld niet terug laten storten, wanneer je al betaald hebt. Kan volgens mij alleen bij automatische afschrijvingen. NIet vooriets waarvoor je zel opdracht hebt gegeven (althans zo zit het geloof ik in elkaar bij de Postbank)

Verwijderd

Dat klopt, ook als je per abuis geld aan een verkeerde hebt overgemaakt kun je het niet teruglaten boeken. Of je het geld terug krijgt hangt af van de goedheid van de ander.

Verwijderd

www.jumpline.com heb ik al mijn domeinen geregistreerd en het werkt PERFEKT

(moet je wel craditcard hebben)
is 20 dollar per jaar nou met het omrekenen ben ik nooit meer kwijt geweest dan 50,- per domein per jaar..

je kan alles instellen op welke server die gehost moet worden en na 9 maanden sturen ze je een reminder dat je je domein kan verlengen als je dta nog wilt...
toppie bedrijf

(ze registreren zowat gelijk je domeinnaam en daarna word het afgeschreven bij je creditcard maatschappij)

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 13:38 schreef tolga het volgende:

Huisje :+

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 16:02 schreef pimderks het volgende:

[..]

Huisje :+
wanneer leer je dat irritante gespam van je nou af? als je echt zo'n goed bedrijfje zou zijn zou het helemaal niet nodig zijn om te spammen....dus het feit dat je loopt te spammen zegt al genoeg... :(

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 15:15 schreef Schaamhaarkapper het volgende:
www.jumpline.com heb ik al mijn domeinen geregistreerd en het werkt PERFEKT

(moet je wel craditcard hebben)
is 20 dollar per jaar nou met het omrekenen ben ik nooit meer kwijt geweest dan 50,- per domein per jaar..

je kan alles instellen op welke server die gehost moet worden en na 9 maanden sturen ze je een reminder dat je je domein kan verlengen als je dta nog wilt...
toppie bedrijf

(ze registreren zowat gelijk je domeinnaam en daarna word het afgeschreven bij je creditcard maatschappij)
tja, maar kan me er iets bij voorstellen dat mensen niet graag met creditcard online betalen, zelf betaal ik ook nooit met mijn creditcard online:)

Verwijderd

Topicstarter
[b]Of je het geld terug krijgt hangt af van de goedheid van de ander.
Nou dat hoop ik niet:

- Ze reageren niet op mijn e-mails !!!
- Ze nemen de telefoon nooit op !!!

Kan ik niet een rechtzaak of iets met de consumentenbond regelen ofzo..????

Ik heb een factuur met datum enzo en met de te registreren domeinnaam, die nu van iemand anders is...dus bewijs genoeg!

Verwijderd

Op woensdag 28 maart 2001 15:06 schreef tolga het volgende:

[..]

Nou dat hoop ik niet:

- Ze reageren niet op mijn e-mails !!!
- Ze nemen de telefoon nooit op !!!

Kan ik niet een rechtzaak of iets met de consumentenbond regelen ofzo..????

Ik heb een factuur met datum enzo en met de te registreren domeinnaam, die nu van iemand anders is...dus bewijs genoeg!
hb je een overeenkomst met die lui?
en in principe kun je wel een rechtzaak beginnen, alleen, ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar, aanvragen ed kost al paar honderd piek en als je toch verliest is het alleen maar duurder.... als je slim bent ga je voortaan iig in zee met een bedrijf waar je een goede overeenkomst krijgt dan zit je altidj goed.

Verwijderd

tja ik heb opzich geen problemen met dutchwebhosting.
Altans het gaat de laatste maanden prima.
Het is wel eens bar en boos geweest :(

Heb je als eens geinformeerd bij hun support ? Is een appart telefoonnummer voor

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 25 maart 2001 16:02 schreef pimderks het volgende:
[..]

Huisje

--------------------------------------------------------------------------------
Tjonge je moet wel echt om klanten verlegen zitten als je al via forums commentaar leverd op andere hostingproviders, zodat mensen mischien je diensten gaan proberen NOT!!!!!!! :r

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Op zondag 25 maart 2001 15:08 schreef pwem het volgende:
Dat klopt, ook als je per abuis geld aan een verkeerde hebt overgemaakt kun je het niet teruglaten boeken. Of je het geld terug krijgt hangt af van de goedheid van de ander.
Das niet helemaal waar.
Een maat van me kreeg 3 weken geleden in eens 20.000 pieken op zijn rekening gestort. No shit!
Alleen volgende dag was het alweer verdwenen naar de eigenaar.

Verwijderd

En wie was de eigenaar? Als het een overheidsinstelling is kunnen ze het terug laten halen anders niet.
Pagina: 1