Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2010] Email adressen verzamelen

Pagina: 1
Acties:

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:59
Er kwam vanuit mijn werk een vraag of ik alle email adressen die binnenkomen en zijn gekomen in een excel bestand wil opnemen om zo een database op te zetten voor bijvoorbeeld nieuwsbrieven e.d.

Iemand een idee hoe ik dit doe? Dank alvast

Edit: Nvrmind, heb ze al met een omweg te pakken

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 10:59 ]

To dare is to do

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Misschien dat het dan in ieder geval handig is om je topic te laten staan en even aan te geven hoe je het opgelost hebt? Kan van pas komen als iemand anders hier nog een keer tegenaan loopt :Y)

Desktop | Server | Laptop

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:39

TheVMaster

Moderator WOS
Aangezien dit een office aangelegenheid is... MOVE >> OFF

• Slaapje
Natuurlijk, alleen een echt handige manier is het niet + dat ik me afvraag of andere er ook wat aan hebben.

Maar ok, de emails die binnenkomen worden via een website (contact formulier) verstuurd naar onze infomail. Omdat wij op alle emails die binnenkomen reageren heb ik ze via suggested contacts kunnen achterhalen en verwerkt in een excel bestand.

To dare is to do

Verwijderd

bedankt

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:14

Wish

ingwell

Slaapje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:50:
Natuurlijk, alleen een echt handige manier is het niet + dat ik me afvraag of andere er ook wat aan hebben.

Maar ok, de emails die binnenkomen worden via een website (contact formulier) verstuurd naar onze infomail. Omdat wij op alle emails die binnenkomen reageren heb ik ze via suggested contacts kunnen achterhalen en verwerkt in een excel bestand.
Stomme vraag misschien, maar worden tijdens het invoeren van de form dan ook niet de gegevens opgeslagen op de versturende website?

No drama

Verwijderd

Niet netjes -.-, zomaar email adressen verzamelen en die dan gebruiken voor nieuwsbrieven. KOTS!!!
Van zulk soort bedrijven wordt ik niet goed zeg! Als ik een nieuwsbrief wil dan meld ik me wel aan toch?

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:05:
Niet netjes -.-, zomaar email adressen verzamelen en die dan gebruiken voor nieuwsbrieven. KOTS!!!
Van zulk soort bedrijven wordt ik niet goed zeg! Als ik een nieuwsbrief wil dan meld ik me wel aan toch?
De manier hoe je iets duidelijk wil maken draagt ook bij aan het succes van het bereiken van het door jouw gewenste effect.

@TS :

Je weet dat de Opta deze manier van werken niet leuk gaat vinden?
Om over de klanten nog maar niet eens te spreken.

Kijk eens naar een double opt-in systeem (met nette afmeld procedure).
Of maak er een éénmalige mailing van om o.a. aan te kondigen dat de mensen zich kunnen inschrijven op jullie nieuwsbrief.

Stukje klantvriendelijker ;)

Abort, Retry, Quake ???

• Slaapje
Helemaal eens met de bovenstaande reacties hoor, maar na het een paar keer aan te hebben gegeven moet de baas het zelf maar weten. Ik zal hem eens wijzen op de Opta.

Btw heb ik hem inderdaad wel zo ver dat het een eenmalige mailing wordt waarin geïnformeerd wordt Darwin binnenkort beginnen met een nieuwsbrief en dat alleen de mensen die zich aanmelden deze zullen ontvangen.

[ Voor 39% gewijzigd door Slaapje op 11-04-2012 12:08 ]

To dare is to do

Pagina: 1