Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Sonora
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-10 10:03
Gegroet allemaal.

Ik heb een HTC Titan waar ik heel blij van ben, enkel is er 1 probleem waar ik de laatste tijd vaak last van heb.

Als ik mijn smartphone wil "unlocken" via de cijfercode dan reageert hij plots niet meer, het touchscreen werkt niet en kan niks anders doen dan de powerknop inhouden tot hij heropstart.

Nu had ik op een forum een makkelijkere fix gevonden, namelijk de stroomkabel even aansluiten en dit werkt.
Het toestel reageert dan opnieuw.

Nu, dit is geen probleem als je thuis bent maar onderweg is dit een stuk lastiger.

Graag zou ik weten of er nog mensen zijn met hetzelfde probleem en of er een definitieve fix voor bestaat?

Verwijderd

Hard reset???
(instellingen, info, terug naar fabrieksinstellingen)

Na de reset de app reinstaller eerst erop zetten, daar krijg je al je apps mee terug.
De rest ben je kwijt, al staan je contacten gewoon online, dus die ben je nooit meer kwijt.

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:17
Als je dit probleem blijft hebben : terug naar de winkel ermee! Dit is geen normaal gedrag.

[ Voor 18% gewijzigd door spoonman op 10-04-2012 15:35 ]

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Sonora schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:24:
Graag zou ik weten of er nog mensen zijn met hetzelfde probleem en of er een definitieve fix voor bestaat?
Als je 'logischerwijs' even in het Titan topic had gekeken dan was je erachter gekomen dat meerdere mensen dit hebben... En ook dat er geen fix voor is. Initiatief tonen is inderdaad te veel gevraagd.

Bovendien hoort deze vraag ook gewoon in het Titan topic, want het is iets van de Titans, niet van WP7.

Enige wat je kunt doen is HTC bellen en het voorleggen, maar ik denk niet dat het iets oplevert. Persoonlijk neem ik het voor lief. Ik heb het pas 2 of 3 keer gehad in een half jaar, dus vind het wel prima. Liever dit probleem iedere 2 maanden dan dat ik 6 weken zonder telefoon zit en daarna alles weer opnieuw moet instellen.

Edit: en om het maar meteen aan te geven voordat je er ook een nieuw topic voor opent; ja, soms kun je de MS apps niet meer openen, zoals Xbox live, Marketplace en Zune. Ook hier is geen fix voor, gewoon even je telefoon herstarten.

En nog even hierop terugkomend:
Sonora schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:24:
Nu had ik op een forum een makkelijkere fix gevonden, namelijk de stroomkabel even aansluiten en dit werkt.
Het toestel reageert dan opnieuw.

Nu, dit is geen probleem als je thuis bent maar onderweg is dit een stuk lastiger.
Onderweg kun je gewoon je telefoon opnieuw opstarten door de aan/uit knop lang ingedrukt te houden. Na 5 seconden komt de slider om hem af te sluiten, maar deze werkt dus ook niet, en dan nog 5 seconden later start hij opnieuw op. De tijden zijn een inschatting, kan ook dat het na 4 of 6 seconden gebeurt.

[ Voor 36% gewijzigd door WingsOfFury op 10-04-2012 18:21 ]

• Sonora
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-10 10:03
WingsOfFury schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:18:
[...]

Als je 'logischerwijs' even in het Titan topic had gekeken dan was je erachter gekomen dat meerdere mensen dit hebben... En ook dat er geen fix voor is. Initiatief tonen is inderdaad te veel gevraagd.

Bovendien hoort deze vraag ook gewoon in het Titan topic, want het is iets van de Titans, niet van WP7.

Enige wat je kunt doen is HTC bellen en het voorleggen, maar ik denk niet dat het iets oplevert. Persoonlijk neem ik het voor lief. Ik heb het pas 2 of 3 keer gehad in een half jaar, dus vind het wel prima. Liever dit probleem iedere 2 maanden dan dat ik 6 weken zonder telefoon zit en daarna alles weer opnieuw moet instellen.

Edit: en om het maar meteen aan te geven voordat je er ook een nieuw topic voor opent; ja, soms kun je de MS apps niet meer openen, zoals Xbox live, Marketplace en Zune. Ook hier is geen fix voor, gewoon even je telefoon herstarten.

En nog even hierop terugkomend:

[...]

Onderweg kun je gewoon je telefoon opnieuw opstarten door de aan/uit knop lang ingedrukt te houden. Na 5 seconden komt de slider om hem af te sluiten, maar deze werkt dus ook niet, en dan nog 5 seconden later start hij opnieuw op. De tijden zijn een inschatting, kan ook dat het na 4 of 6 seconden gebeurt.
We houden het wel een beetje gezellig he?

Niet iedereen woont op Tweakers en heeft de tijd om elke thread volledig te lezen.

Ik heb een duidelijke en mooie verwoorde vraag gesteld.

[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 12-04-2012 21:17 ]

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
Ho ho ho, slow down there little Billy. You are not ready to to start a new thread just yet (http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting)
WingsOfFury is niet alleen met zijn ideeën over GoT. Nou ben ik hier geen expert, maar ik zie best vaak dat mensen uberhaupt niet eens de tijd nemen om vragen zoals die van jouw te beantwoorden. Dus dan doet hij het nog best netjes.
Ik zeg, einde van deze thread.

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-11 20:52

fatshark

fat to da bone

Hoort dit niet in het HTC Titan topic thuis?
Anyways heb je de laatste firmware van HTC al geinstalleerd heeft bij mij vergelijkbare problemen drastich verholpen. Bij mij was het als de batterij bijna leeg was hij erg traag werd en touch heel traag reageerde. Kortom HTC Titan aan Zune hangen en HTC update installeren.

fat to da bone

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Wees dan de verstandigste en laat je niet zo opjutten

[ Voor 103% gewijzigd door PaT op 12-04-2012 21:31 ]

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

An sich had deze vraag inderdaad in het HTC Titan topic gekund, maar we proberen op GoT niet alles te verstoppen in de "grote" threads. Om die reden sluit ik deze discussie (nog) niet. Ik ga er wel van uit dat de toon vanaf deze post normaal is en dat er zeker niet op de man gespeeld wordt. Daar schiet niemand wat mee op en daar wordt zeker het probleem van de TS niet mee opgelost.
Ik heb overigens ook de titel maar aangepast, zodat het duidelijk is dat het een toestel specifiek probleem is.

[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 12-04-2012 21:23 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-11 23:59
Ik herken het probleem. Heb het nu ook twee keer gehad. Bij mij gebeurde het telkens als mijn batterij bijna leeg was. Hang je hem aan de oplader en het probleem is weg. Overigens wel grappig, de HTC HD2 had ook al een rotte digitizer en het lijkt erop dat de Titan dat dus nu weer heeft. Heb mijn toestel nu drie maanden. Mocht het vaker gebeuren dan ga ik ermee naar HTC toe. Want bij de HD2 ging het ook steeds harder achteruit.
Pagina: 1