Toon posts:

Video's van pc naar camera roll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een snelle manier om video's ge-encodeerd in H264 iPhone-formaat van m'n pc in de camera roll te krijgen zonder m'n iPhone te syncen. Ik mailde de video's nog wel eens maar dit is omslachtig en werkt niet voor grotere bestanden. Ik kwam een app tegen genaamd FileApp die je als FTP server kan opzetten waardoor je bestanden in de explorer via een drag&drop op je iPhone krijgt. De optie 'save to camera roll' had een pro-icoontje en na 't aanschaffen van de pro versie was deze hele optie nergens te bekennen. :( Ik heb ook Dropbox geprobeerd maar deze steamt 't via 1 of andere server ipv het locale WiFi netwerk.

Hoe pakken jullie dit aan en bestaat er toevallig een app die speciaal hiervoor ontworpen is? Want ik kan em nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:28
Er zijn diverse apps die een webservertje draaien en waar je bestandjes kan uploaden.
Maar nu kunnen apps via iTunes bestanden beheren dus of deze apps nog veel aanwezig zijn weet ik niet. En dus van pc naar iDevice en andersom kopiëren.
Vroeger gebruikte ik iets wat "PDF reader" heette.

Maar nu heb ik Cydia, en is het gewoon iFile met de afc2add filesystem unlock. USB is vele malen sneller dan wifi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Over USB zou idd fijn zijn maar ik zou al blij zijn als er een app is met de optie 'save to camera roll', of 't nou via iTunes of over WiFi gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam puur per toeval op een blog de app 'PhotoSync' tegen. In mijn lange zoektocht doken slechts forums op of apps met de woorden 'save to camera roll' maar die niks te maken hadden met waar ik naar opzoek was. PhotoSync werkt echter perfect, voor zover bij mij bekend de makkelijkste en snelste app om foto's en video's van iDev>iDev, iDev>Comp en Comp>iDev te verplaatsen. :D