Ik heb
dit hoesje van Melcko al (bijna?) 4 maanden. Dit is eigenlijk hetzelfde als een hardcover, maar het het heeft een half hard zachte front cover waardoor ook het scherm is afgedekt.
Ik heb de zwarte versie van de One S
Het hoesje zit echt als gegoten als je hem er na wat pas en meet werk in hebt gedaan. Bij mij is wel een van de opstaande randjes, die de telefoon klemmen, deels los van de cover zelf gekomen. Wat superlijm en alles is weer goed. Ik denk wel dat het kwam omdat ik de telefoon er best vaak uit haalde om de telefoon zelf te bekijken. Dat is natuurlijk het nadeel van hardcovers en dit soort hoesjes. Die zijn er voor gemaakt dat je ze erin doet en dan er niet meer uit hoeft te halen omdat alles, op de sim-kaart na, bereikbaar is. Hierdoor is de telefoon wat dikker en ziet ie er niet uit zoals dat je hem eigenlijk kocht. Maar ik wil er echt een hoesje om. Hoe voorzichtig je ook bent, je laat hem echt wel een keer vallen of doet hem per ongeluk in dezelfde broekzak waar ook je sleutels in zitten.
Al met al ben ik over het hoesje zeer tevreden. Het enige nadeel is eigenlijk dat het een hardcover is en je je One S niet in volle glorie kan bewonderen

.
Ik heb voor het hoesje overigens voor 29 dollar (minder dan 23 euro) betaald bij een winkel uit Hongkong. Shipping was ook gratis met Asia Air of iets. Wel ruim 2 weken shipping, maarja alle kleine beetjes helpen

.
In Nederland betaal je naar mijn weet 40 euro voor dit hoesje.
[
Voor 12% gewijzigd door
Fleximex op 12-11-2012 13:13
]