Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 14:37
Wat vinden jullie van deze: http://www.htcaccessoryst...spx?i=230300&phone=229850

Lijkt me wel wat. Alternatieven, zoals van Brodit, vind ik ook wel aardig, maar waarom is dat spul toch allemaal zo duur!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Waarom niet deze?

Precies dezelfde had ik voor m'n Desire, beviel erg goed. Denk dat ik deze zelf ook maar eens ga bestellen. Iemand ervaring toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Ik wil eigenlijk een active ding, dus niet nog handmatig een kabel in de telefoon hoeven stoppen.
Daarnaast kan die htc ook op je dashboard bevestigd worden.

[ Voor 23% gewijzigd door kwaazaar op 20-08-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig ervaring met een hoesje/strap voor tijdens het sporten? Zo'n ding voor om je arm dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:16:
Heeft iemand toevallig ervaring met een hoesje/strap voor tijdens het sporten? Zo'n ding voor om je arm dus.
Kun je op DX niets vinden? En anders bij de grotere sportzaken. Ik zag ze liggen bij Rose Biketown (Bocholt, DE), maar overal zullen ze wel te krijgen zijn. Ook zijn ze nooit specifiek voor één model, lijkt me, omdat er veel zacht materiaal in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Gebruikt iemand anders een HTC One S icm een Parrot CK3100?
voorheen met mijn iphone werkte alles (vaak) perfect, af en toe een hapering waar ik niet wiist of het aan het toestel of de connectie toestel/parrot lag.
Echter heb ik nu voor mijn gevoel vaak problemen als ik wil bellen terwijl Flitsmeister aanstaat.
Ook hoor ik van mijn vriendin (die ik elke dag uit de auto bel) dat het begin vaak goed is maar dat er daarna vervvorming/ruis is)
Ik heb het nog niet helemaal uitgetestm naar zijn er meer mensen die dit ook (lijken te) hebben?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
skoozie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:40:
Gebruikt iemand anders een HTC One S icm een Parrot CK3100?
voorheen met mijn iphone werkte alles (vaak) perfect, af en toe een hapering waar ik niet wiist of het aan het toestel of de connectie toestel/parrot lag.
Echter heb ik nu voor mijn gevoel vaak problemen als ik wil bellen terwijl Flitsmeister aanstaat.
Ook hoor ik van mijn vriendin (die ik elke dag uit de auto bel) dat het begin vaak goed is maar dat er daarna vervvorming/ruis is)
Ik heb het nog niet helemaal uitgetestm naar zijn er meer mensen die dit ook (lijken te) hebben?
Ik gebruik de CK9000. Die werkt prima. Misschien moet je je firmware updaten (van de parrot)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

kwaazaar schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:51:
[...]
Ik gebruik de CK9000. Die werkt prima. Misschien moet je je firmware updaten (van de parrot)?
Auto gaat vrijdag toch voor een dagje naar de dealer, zal wel vragen of zij dat kunnen doen.
anders zelf eens klooien met een laptop en een telefoon voor internet. hmm, dan zou 2x bluetooth zijn...
Android kan standaard USB Tethering!!! vind Android steeds beter en beter worden!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn HTC HC V741 - Hardshell Case with Flipstand binnen gekregen via de post, besteld via Misco.nl en 2 dagen later al in huis.

Het gaat om deze cover: http://www.misco.nl/produ...ack-with-Flip-Black-One-S

De plastic behuizing is taai en voelt sterk aan, de 1S past er perfect in en het flapje over de telefoon is ook erg prettig. Ik prefereer dit boven een flip case die naar onderen opengaat omdat je deze zeer gemakkelijk achter de telefoon kunt vouwen, wat het typen van een berichtje vereenvoudigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Volgens HTCpedia werkt deze carmount ook voor de One S én kun je de case er omheen laten. Wel jammer dat er zo'n lelijke zuignap aan zit. Ik ga toch voor het orgineel, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je hebt de hardshell case ook zonder die flipstand hoor. Dat is de HC C740. Heb hem zelf sinds een klein maandje er om heen. Hij wordt amper dikker of zwaarder en het toestel zit gewoon goed ingepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34
Ik heb eergisteren deze case voor m'n HTC One S besteld: http://www.mobielbereikba...here-case-black-htc-one-s
Een erg fijne case van hard plastic die het toestel niet veel groter maakt :)
Het enige "nadeel" vind ik dat deze het toestel boven en onder niet helemaal beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Ik heb die case mate ook. Overigens heb ik voor in mn auto inmiddels de iBolt voor de HTC One X. De One S past daar ook (enigszins) in. Voordeel daarvan is dat hij mét case erin past. In mijn geval dus mét de case mate barely there case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:44
Ik heb het topic net doorgelezen maar kan eigenlijk niet vinden wat ik zoek.
Ik zoek een hoesje waar de telefoon er helemaal in zit, dus niet zoals de HTC Pouch, want daar zijn de hoeken niet echt beschermd (of merk je hier niets van?)

Het enige wat in de buurt komt is de valentia, maar zit die niet te strak?
Bij mijn wildfire zag je namelijk slijtage door het 'omhoog trekken' van de telefoon.

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
De Valenta lijkt mij het beste, maar moet ik dan voor de 17 gaan, of voor de 22?
Bij de 17 zou de bovenkant er theoretisch namelijk boven uit steken

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb zelf de 17, maar daar steekt hij inderdaad net iets uit.
Bij de hoeken niet, maar in het midden steekt hij 2mm buiten het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
2mm of 2 cm?
Want als het echt maar 2mm is ga ik wel voor de 17, de 22 zal dan wel te groot zijn

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Het is echt maar 2mm, past verder echt heel goed er rond.
Ik heb overigens de luxe versie van de 17.
Zie deze post van mij eerder in dit topic.
M a r c o in "Accessoires voor de HTC One S"

Bovendien zit het trekkoord nog eens over de bovenkant heen gevouwen, dus ook het uitstekende deel is enigszins beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:59
buddow schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:23:
Die zijn er wel. Is dit geen overkill, maw, kan de telefoon dit aan en heeft het daadwerkelijk effect tov de 1A laders?

http://www.mobilesupplies...ompact-zwart-p-12937.html
Inmiddels heb ik ook ervaring met deze autolader, het is beter dan de standaard HTC CC200, maar tijdens navigatie (scherm helderheid op automatisch) laadt ie toch net niet genoeg bij, waardoor de accu uiteindelijk afneemt. Erg vreemd. Ik verwacht niet dat het aan m'n auto ligt, die is verder probleemloos en bij m'n vorige HTC had ik nooit problemen.

Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Victorio schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:06:
Waarom niet deze?

Precies dezelfde had ik voor m'n Desire, beviel erg goed. Denk dat ik deze zelf ook maar eens ga bestellen. Iemand ervaring toevallig?
De klem die aan de bovenkant de telefoon vastklikt vind ik onhandig. Ik heb dezelfde houder via E-bay, maar dan voor montage op een luchtrooster. De telefoon zit wel goed vast, maar is niet snel in en uit de houder te schuiven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:29:
Vandaag mijn HTC HC V741 - Hardshell Case with Flipstand binnen gekregen via de post, besteld via Misco.nl en 2 dagen later al in huis.

Het gaat om deze cover: http://www.misco.nl/produ...ack-with-Flip-Black-One-S

De plastic behuizing is taai en voelt sterk aan, de 1S past er perfect in en het flapje over de telefoon is ook erg prettig. Ik prefereer dit boven een flip case die naar onderen opengaat omdat je deze zeer gemakkelijk achter de telefoon kunt vouwen, wat het typen van een berichtje vereenvoudigt.
Blijft de flap die over het scherm gaat ook zitten als je hem op de kop houdt? M.a.w. als de telefoon met scherm naar de grond toe valt blijft ie dan dicht zitten of valt ie dan open?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Ik ben op zoek naar een hoesje en vond de onderstaande. Een pouche of flip case wil ik niet omdat je dan een extra handeling hebt voordat je je telefoon kunt gebruiken.

- HTC HC C740 (€ 15)
- Case-mate Barely There (€ 18)
- TPU case (€ 5)

De TPU case biedt rondom bescherming, dus pluspunt, terwijl de andere voornamelijk de zijkant beschermen.
De TPU case lijkt dikker en daardoor denk ik dat die minder comfortabel is; knoppen moeilijker bereikbaar.

Wat is jullie ervaring/mening over deze hoesjes? Andere suggesties?

edit
Zojuist gevonden dat je op mobielbereikbaar.nl kun je zo'n beetje alle bestaande hoesjes voor de One S kunt bestellen, o.a. Krusell, ACCY, Case-Mate, Otterbox.

edit2
Inmiddels heb ik de HC C740. De eerste indruk is goed

[ Voor 18% gewijzigd door Canard op 03-11-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Wil niemand zijn ervaring delen over hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
Ik heb alleen een pouch en kan dus geen ervaringen delen, maar ik vind zelf de HTC HC C740 wel wat hebben!

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Kleine spam actie:

Nee hoor, geen spam hier.

Voor dit soort spullen hebben we V&A, niet een accessoiretopic.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 01-11-2012 15:25 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Canard schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:13:
Heb zelf een HC C740, sinds een maand of 4 nu. Toestel is 6 maanden oud, 1 maand in reparatie geweest en 1 maand zonder hoesje. Bescherming voor de randen is wel prima, maar niet overal. Hij wordt er niet veel dikker van, dat is wel weer prettig. Wel is het zo dat er wat scherpe hoekjes en randjes aan zitten voor mijn gevoel, maar na een tijdje slijt dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 20:58
Canard schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:13:
Ik heb dit hoesje van Melcko al (bijna?) 4 maanden. Dit is eigenlijk hetzelfde als een hardcover, maar het het heeft een half hard zachte front cover waardoor ook het scherm is afgedekt.
Afbeeldingslocatie: http://www.melkco.com/image/item_pic/pdO2ONESLCJT1BKLCpc1.jpg
Ik heb de zwarte versie van de One S

Het hoesje zit echt als gegoten als je hem er na wat pas en meet werk in hebt gedaan. Bij mij is wel een van de opstaande randjes, die de telefoon klemmen, deels los van de cover zelf gekomen. Wat superlijm en alles is weer goed. Ik denk wel dat het kwam omdat ik de telefoon er best vaak uit haalde om de telefoon zelf te bekijken. Dat is natuurlijk het nadeel van hardcovers en dit soort hoesjes. Die zijn er voor gemaakt dat je ze erin doet en dan er niet meer uit hoeft te halen omdat alles, op de sim-kaart na, bereikbaar is. Hierdoor is de telefoon wat dikker en ziet ie er niet uit zoals dat je hem eigenlijk kocht. Maar ik wil er echt een hoesje om. Hoe voorzichtig je ook bent, je laat hem echt wel een keer vallen of doet hem per ongeluk in dezelfde broekzak waar ook je sleutels in zitten.

Al met al ben ik over het hoesje zeer tevreden. Het enige nadeel is eigenlijk dat het een hardcover is en je je One S niet in volle glorie kan bewonderen :*).
Ik heb voor het hoesje overigens voor 29 dollar (minder dan 23 euro) betaald bij een winkel uit Hongkong. Shipping was ook gratis met Asia Air of iets. Wel ruim 2 weken shipping, maarja alle kleine beetjes helpen :P.
In Nederland betaal je naar mijn weet 40 euro voor dit hoesje.

[ Voor 12% gewijzigd door Fleximex op 12-11-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Gisteren de officiële HTC carmount binnen gekregen, wat een degelijk ding! Werkt echt perfect, en handig dat je niet nog met een stroomkabeltje hoeft te pielen. Gewoon je telefoon in de houder zetten en het werkt. De applicatie 'car' wordt automatisch gestart die meteen BT aanzet en een handige interface heeft voor in de auto. Ben er vooralsnog super tevreden mee! Zijn geld in ieder geval zeker waard!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
De One S heeft Bluetooth 4.0. In tegenstelling tot vorige versies, verbruikte deze vrijwel niets wanneer niet verbonden. Voor stroombesparing hoef je die feature dus niet te gebruiken. Veiligheid is natuurlijk nog een andere reden (eenvoudig te zien of in een (afgelegen) auto een telefoon ligt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ik had bluetooth altijd aanstaan, en het heeft amper impact op de accuduur inderdaad, maar als dit automatisch wordt geregeld door mn carmount is dit natuurlijk nog prettiger.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Laatst online: 13-09 20:30

marapuru

db.

Bah, zojuist het siliconen hoesje van Muvit voor de One S gekocht bij de Saturn. Wat blijkt? Zodra ie eromheen zit wordt je power-knop altijd of nooit ingedrukt... Handig.. Niet dus.

Denk dat het toch maar een pouch gaat worden, die flip-cases zijn wel erg prijzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
heb onderstaande besteld :

HTC One X/X+ S/S+ V/V+ Screen Protector Case / Guard / Film / Cover By Terrapin (2-in-1 pack, HTC One S) £1.99
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B007TK75KM

en
HTC One S TPU Gel Skin Case / Cover - Solid Black PART OF THE QUBITS ACCESSORIES RANGE £2.99
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B007BCRUYY

de screenprotectors zijn heel goed, heel vlot aangebracht en scherm blijft mooi helder. de gel case is mooi, knoppen blijven perfect bruikbaar, enige nadeel is dat het heel snel vuil is, maar telefoon lijkt me goed bescherm in deze case

docking & carholder via ebay, nog niet binnen

[ Voor 8% gewijzigd door xenne op 02-02-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffie123
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:01
stuffie123 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:11:
[...]

Zojuist binnengekregen van deze website. Inderdaad een zeer mooie en platte hoes. Een nadeel kan zijn dat bij het dubbelvouwen het hoesje je speaker afdekt, maar ik heb er niet zo'n last van.

Nog bedankt voor de tip.
En een half jaar later is hij stuk :(

lipje gebroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:30
Heb een Konkis Smoothie Back Cover Black gekocht.
moet zeggen dat de telefoon nu goed in de hand ligt en het een zeer fraaie case is ;)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.mobielbereikbaar.nl/product/WE7121792/konkis-back-cover-smoothie-black-clear-htc-one-s_1.png Afbeeldingslocatie: http://cdn2.mobielbereikbaar.nl/product/WE7121792/konkis-back-cover-smoothie-black-clear-htc-one-s_0.png

Verwijderd

Volgende hoesje besteld. Leek mij de fijnste die ik tot dusver heb gezien en is inclusief screenprotector. Nu even afwachten tot hij binnen is uit Amerika. Was totaal 13 euro kwijt dus dat is wel te overzien.

Matte Back Black TPU Case & SP for HTC One S

Afbeeldingslocatie: http://tpu-cases.com/images/pj4_dm_blk_az.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:30
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:51:
Volgende hoesje besteld. Leek mij de fijnste die ik tot dusver heb gezien en is inclusief screenprotector. Nu even afwachten tot hij binnen is uit Amerika. Was totaal 13 euro kwijt dus dat is wel te overzien.

Matte Back Black TPU Case & SP for HTC One S

[afbeelding]
Lijkt echt veel op die ik heb ;)

Afbeelding

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 24-02-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoesje en screen protectie uit bovenstaand bericht vandaag al binnen en passen perfect! :)
Pagina: 1 2 Laatste