Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke speakers + versterker?

Pagina: 1
Acties:

• Cluricauns
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-06-2022
Hallo, ik ben al een tijdje op zoek naar twee speakers en een versterker voor in de "keet", een ruimte van 6 bij 3 waar ik met vrienden gezellig kan zitten/feestje geven. Nu staan er nog waardeloze oude boxen met een waardeloze versterker, dus ik ben op zoek naar iets beters.
Nu heeft een vriend zelf twee speakers HQ Power VDSG8 en een versterker HQ Power VPA2100MN, die vond ik hiervoor wel geschikt (alleen is het geen optie om ze over te kopen:P), dus is mijn vraag of jullie mij aanraden om deze speakers + versterkers te halen, of een betere/goedkopere soortgelijke set een betere optie is. Ook lijkt het me dat het vermogenverschil tussen de speakers en de versterker zorgt voor dat de versterker niet alles uit de speakers zou kunnen halen, of maakt dit niet zo veel uit?

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Brrr dat spul zou ik geen muziek door willen luisteren. Wat is je budget?

• Cluricauns
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-06-2022
Ik wil graag niet meer uitgeven dan 250,- en met kopen van marktplaats zit ik niet mee.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Persoonlijk zou ik dan kijken voor 2 actieve speakers van Behringer. Daar krijg je in het goedkope segment toch een redelijk goede prijs/kwaliteit (en herrie) verhouding. Als je in dit segment een losse versterker wilt halen, dan kan ik je bijna garanderen dat het een prut ding zal zijn.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

AUD > CEA

Wise enough to play the fool

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor een ruimte van 6 bij 3 zou ik iig geen PA spul nemen. Dan blaas je jezelf weg :P
Tik op MP of bij de kringloop een leuke stevige 2e hands versterker en dito speakers op de kop en klaar ben je :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1