Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem toetsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Op mijn laptop (asus) heb ik een raar probleem met de toetsen. Als ik bepaalde toetsen indruk, vormt de laptop hier zelf een lettercombinatie van incl letters en tekens die ik niet heb ingetoetst. Bijv. bij intoetsen t of v word dit vt/// en die slashes gaan oneindig door tot ik backspace of spatie toets. Bij c word het c//// oneindig, bij m of y word dit my//// oneindig.
Wie weet wat er aan de hand is? En nog liever, hoe ik dit kan oplossen...?
Systeemherstel heb ik al gedaan, en toetsenbordinstellingen heb ik ook terug naar standaard gezet.
Groeten Frank

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Klinkt als een hardware probleem, dwz kortsluiting of een ander probleem met je toetsenbord. Je kunt dat testen door op te starten vanaf een Knoppix of Ubuntu live CD (Linux) en te kijken of je daar ook toetsenbordproblemen hebt. Zo ja, dan is het hardware, zo nee, dan is het software.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ooit iets over je keyboard heen gegooid?

Verwijderd

Topicstarter
Nee deze is vrij nieuw en is nog niets overheen gevallen. Gaan de garantie maar gebruiken dan, die 2 cd's om opstarten te proberen heb ik niet en nog nooit van gehoord...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Knoppix of Ubuntu kun je gewoon downloaden. En daarmee kun je wel gelijk uitsluiten of het probleem nu aan de hardware of aan de software ligt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:04:
die 2 cd's om opstarten te proberen heb ik niet en nog nooit van gehoord...
Kom kom, die twee zijn toch makkelijk op te zoeken en te downloaden. Er is geen advies wat niet een beetje eigen inzet vereist, tik Knoppix maar in bij google en je kunt hem zo downloaden. En het kan je een langdrurige afwezigheid voorkomen (want garantie/RMA is echt niet binnen een dag afgerond)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

> CSL

TS: Google is echt je vriend! Nog nooit van gehoord kan anno 2012 natuurlijk geen excuus meer zijn. Een klein beetje moeite en arbeid van jouw kant is natuurlijk wel een vereiste om van je probleem af te komen.
Pagina: 1