Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik heb een cameratas waar ik nog een of twee extra schuimblokjes in zou kunnen gebruiken. Ik kan die alleen nergens apart vinden op internet, alleen maar DIY tutorials. Ik heb de fabrikant een tijd geleden gemaild maar alleen een reactie gekregen dat ze het uit zouden gaan zoeken.

Iemand een idee waar ik losse cameratas-vulling/bescherming kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369769

Zoiets?
http://www.schuimrubber.nl/

Je bedoelt toch voor de lege vakjes neem ik aan? Of wil je echt van die scheidingen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Bedoel je die kant en klare compartimenten met klittenbandbevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:16

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369769

Weet er iemand toevallig of ik die rugzak ergens voor minder €150,- kan krijgen? Ik ben zelf namelijk ook nog zoekende. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 23:41

Milo.

klik

Anoniem: 369769 schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:30:
Weet er iemand toevallig of ik die rugzak ergens voor minder €150,- kan krijgen? Ik ben zelf namelijk ook nog zoekende. :P
Hier zijn ze onder de 150e ;) :+ . Heb er zelf ook nog eens naar gekeken maar vind ze voor mij te groot.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
Anoniem: 369769 schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:17:
Zoiets?
http://www.schuimrubber.nl/

Je bedoelt toch voor de lege vakjes neem ik aan? Of wil je echt van die scheidingen hebben?
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:22:
Bedoel je die kant en klare compartimenten met klittenbandbevestiging?
Ja, ik bedoel dus die scheidingen met klittenband.
Anoniem: 369769 schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:30:
Ik heb er destijds flink naar gezocht, maar helaas niet onder de 150€ kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:47

Chiron

Moderator Discord
Ik heb sinds kort een Dakine Sequence, en zoek eigenlijk hetzelfde; Dakine levert helaas geen losse/extra dividers.. heb nu wel wat gevogeld met wat dividers uit een van mn Crumpler tassen, maar het blijft behelpen.

Als je de Mission voor minder dan 150 wil zou je op marktplaats moeten kijken, of in het buitenland/ebay.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176826

/me wijst subtiel naar een cameratassen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
Mailtje van Dakine:
Bedankt voor je email. Helaas hebben de geen losse camera blocks meer op voorraad. Deze worden ook niet meer door DaKine als los artikel geleverd.
Jammer, ik heb geen zin om nog 100 websites door te zoeken naar losse blokken dus laat het zo zitten.
Pagina: 1