Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik heb mijn 250 Gig hdd vervangen door een 128 Gig ssd. hierbij heb ik Norton Ghost gebruikt. De os start nu wel op, moet wachtwoord invullen en geeft dan de melding dat hij een bureaublad aan het laden is. Dit doet ie ongeveer 2 minuten en dan geeft hij een blauw scherm met cursor. ctrl+alt+del werkt gewoon, ik kan in taskmanager explorer.exe aanzetten. maar daar houd het ongeveer op. ik kan geen programma's openen omdat hij de melding geeft dat hij geen juiste configuratie heeft om de toepassing uit te voeren. weet iemand hoe ik dit oplos?
Het gaat trouwens om een laptop. weet niet of dat helpt.

MVG.

Remmelt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:33

Fiber

Beaches are for storming.

Opnieuw beginnen en Windows schoon installeren... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet je zeker dat er geen betere is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:38

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ghost is nogal oud, toch?

Ik heb in het verleden meerdere installaties naar een SSD verhuisd met Acronis True Image, deze houdt ook rekening met alignment etc.

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke,
ik ga het daar nog eens mee proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warloco
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 12:18
partities/schijfen kun je niet naar een ssd heen ghosten via acronis is het wel mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Fiber schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:55:
Opnieuw beginnen en Windows schoon installeren... :)
Of je upgrade / repareert die corrupte windows installtatie . Werkt het niet kun je alsnog andere dingen proberen.

de meldsing die hij geeft lijkt op de melding van een corrupte office installatie?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1